2014. április 5., szombat

Köszöntés

Sziasztok! :)
Köszöntök minden idetévedőt a következő blogomon, amelyen kivételesen nem egy saját történetet fogok írni, én csak fordítom. Mint a címből is kiderül, az After Larry Stylinson verzióját olvashatjátok majd itt. Nem tudom, mennyien olvastátok vagy olvassátok az eredetit, ez szinte ugyanolyan lesz, de persze különbségek is előfordulnak, majd meglátjátok. És akkor el is mondanék pár információt, amik fontosak:
  • Itt nem egy saját történetet fogok írni, nem én fogom kitalálni, csak fordítom, tehát a sztori nem az enyém!
  • Mivel ennek az angol verziója is az eredeti alapján íródik, így az én fordításom is nagyon fog hasonlítani az eredeti magyar fordításához, sőt sokszor meg is egyezik, szóval ebből ne legyen probléma.
  • Aki nem szereti Larry Stylinsont, az ne olvassa a blogot, nem kell ide az utálkozás és veszekedés!
  • Ebben is lesznek +18-as részek, aki ezeket nem szereti vagy nincs felkészülve, hogy ilyeneket elképzeljen, akkor az vagy ne olvassa sztorit, vagy majd azokat a részeket.
  • Az előző blogaimtól eltérően itt nem úgy lesz, hogy egy héten egy új rész. Egy héten többször is lesz, attól függ, mikor lesz rá időm, hogy kirakjam. Szóval nincs konkrét nap, amikor frissítés lesz, úgyhogy többször is nézzetek fel, nehogy lemaradjatok róla!
  • Egyelőre jóval előrébb tartok a fordítással (kb. 30 rész van készen), tehát esetleg majd akkor jönnek ritkábban a részek, ha az angol verziónál is később rakja ki az írója. Meg persze azért nekem is kell idő, amíg lefordítom, ami nem mindig van a tanulás miatt. Remélem, megértitek.
  • Ó, és ami a fejlécet illeti. Lesz majd, de mivel én nem tudok csinálni, így vagy az egyik barátnőmet kérem meg, vagy ha esetleg valaki közületek, aki ért hozzá, megcsinálja nekem. A lényeg, hogy lesz, csak idő kérdése.
Nos, azt hiszem, minden lényeges dolgot elmondtam, amit akartam, ha netalán mégsem, akkor azt majd a rész előtt kiírom :)

2 megjegyzés:

  1. Hello :)

    Nagyon örülök, hogy máris nekikezdtél a Larrys történet a fordításába! :D Már nagyon vártam :D
    Szeretnék ajánlani egy blogot, ahol design dolgok vannak, és ott lehet fejlécet is rendelni, meg minden mást :D Most indította a blogot, és tudom, hogy ügyes, mert láttam már a blogjában pár fejlécet és nagyon tetszettek! :D Csak ajánlani tudom, de ez a te döntésed :D http://annies-design.blogspot.hu/
    Na, megyek is olvasni az első részt :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Igyekeztem, bár sokkal előbb akartam megcsinálni, mégis csak most lett rá időm :')
      Ó, nagyon köszönöm, meg fogom nézni, aztán majd meglátom, köszönöm még egyszer :) Xx

      Törlés