2014. április 24., csütörtök

Chapter 15

Sziasztok! :)
Tegnap a tanulás miatt nem maradt időm frissíteni, de ma szerencsére igen, annak ellenére, hogy iszonyat hosszú napom volt. Azt hiszem, ez a rész kárpótol titeket valamennyire a kimaradásért, ha nem, akkor pedig majd az, hogy holnap hozom a következőt! Ami kissé eseménydús lesz, ennyit elárulok :D
Kellemes olvasást! :) Xx



Chapter 15
 
Átöltözöm a pizsamámból, és egy új farmert veszek fel, amit még nem viseltem. Kicsit szűkebb, mint a megszokott nadrágjaim, de nem skinny jeans. Egyébként mosnom kellett, szóval nincs választásom, ezt kell felvennem. Ingem egy egyszerű, fekete begombolt darab, ami könyékig ér.
- Wow, tényleg tetszik a ruhád ma – mondja Tristan. Feltételezem, ez egy bók volt a meglepett hangszíne ellenére is, hogy valóban tetszik neki valami, amit én viselek. Mosolygok, ahogy újra megpróbálja felajánlani a szemceruzát.
- Nem, köszönöm – mondom udvariasan, ő pedig elrakja.
- Molly vesz fel minket Niall helyett, most írt, hogy bármelyik percben itt lehet.
- Szerintem nem nagyon kedvel engem – tudom, hogy nem.
- Ne aggódj miatta, elfoglalt lesz ma este egyébként.
- Harryvel? – kérdezem, mielőtt megállíthatnám magam. Nem tehetek róla, és észreveszem, ahogy rám néz felhúzott szemöldökkel.
- Nem, valószínűleg Zaynnel. Minden héten lecseréli a pasijait – durva dolog ilyet mondani a barátjáról, de Tristan csak mosolyog.
- Ő nem Harryvel jár? – eszembe jut a kép róluk, ahogy az ágyon smároltak.
- Egyáltalán nem, Harry nem szokott randizni. Csak sok emberrel hetyeg, szórakozik, de nem jár senkivel. Soha.
- Emberek? Mint fiúk és lányok? – homályosan emlékszem, hogy mondott valamit erről a legutóbbi bulin, de túl elfoglalt voltam a sírással, hogy észrevegyem. Miért megyek el újra?
- Ja, ő biszex.
- És mi van veled? – kérdezem, és azonnal rosszat érzek, hogy nagyon tolakodó vagyok.
- Én? Heteró vagyok, de teljes mértékben támogatom a melegeket.
- Ó, uh, igen, én is – ez minden, amit sikerül kimondanom, majd egy pillanatnyi kínos csendben osztozunk, mielőtt csörög a telefonja, és kimegyünk, hogy találkozzunk Mollyval.
A buli ma este ugyanolyan, mint múlthéten, rengeteg ember, részeg ember mindenhol. Miért nem maradtam bent és bámultam a mennyezetet? Molly eltűnik, amint megérkezünk, és a kanapé végén kapok helyet, majd ott maradok egy órát, amíg Harry be nem sétál.
- Máshogy… nézel ki – mondja, ahogy felállok. Szemeivel végigpásztázza a testemet lefelé, majd fel. Még csak meg sem próbál visszafogottabb lenni. Csendben maradok, nagyon kényelmetlenül érzem magam, ahogy szemei találkoznak az enyémekkel. – Úgy nézel ki, mint egy normális tinédzser – felnevet. Szemet forgatok, és megigazítom a pólómat, hirtelen azt kívánom, bárcsak a normális, laza pólómban lennék és nadrágomban. – Meg vagyok lepve, hogy itt látlak.
- Ja… Én is meg vagyok lepve, hogy itt kötöttem ki megint – mondom, és elsétálok tőle. Nem követ, egy részem pedig azt kívánja, bárcsak megtenné. Elnyomom ezt a részt jó mélyre, ahogy keresek valami mást csinálni.
Egy órával később Tristan ismét részeg, és mindenki más is.
- Játsszunk felelsz vagy mersz-t – veti fel Zayn alig érthetően, mire a kis tetovált társaságuk összegyűlik a kanapé körül. Molly Niallnek passzol egy üveg tiszta alkoholt, és beleiszik. Harry kezei befedik az egész piros poharát, ahogy kortyol.
Mindannyian egyetértenek, hogy a felelsz vagy mersz részeg verzióját játsszák, ami valószínűleg nem végződhet jól. Még egy punk kinézetű lány csatlakozik a játékhoz, így voltak: Harry, Zayn, Niall, Tristan, Molly, Molly szobatársa, Steph, akivel az első nap találkoztam, és az új lány.
- Játszanod kellene, Louis – mondja Molly egy gonosz mosollyal.
- Nem, inkább nem – felelem, és elnézek.
- Mintha tényleg játszana, nem lenne prűd öt percig – mondja nekik Harry, mire mindannyian nevetnek, kivéve Tristant. Szavai feldühítenek, nem vagyok prűd. Igen, elismerem, semmi nem vagyok, ami a vadat jelenti, de nem vagyok prűd. Haragos pillantást vetek Harryre, és törökülésben leülök a körükbe, Niall és az új lány közé. Harry nevet, majd súg valamit Zaynnek, mielőtt kezdenénk.
Az első néhány felelsz és mersz-be tartozik Zayn sörös doboz rágcsálása, Molly melltartóvillantása (amit meg is csinált), és kitalálni, hogy Steph-nek mellpiercingjei vannak.
- Felelsz vagy mersz, Louis? – kérdezi Niall, mire nyelek egyet.
- Felelek? – mondom idegesen. Harry felnevet, és elmotyogja, hogy „természetesen”. Figyelmen kívül hagyom, Niall pedig összedörzsöli a kezeit.
- Szűz vagy? – kérdezi Niall, mire visszafojtom a lélegzetemet. Senki nem tűnik frusztráltnak a durva kérdés miatt, rajtam kívül. Érzem, hogy forró az arcom, és látom a jókedvet mindenki arcán.
- Nos? – mondja Zayn. Annak ellenére, hogy mennyire el akarok futni és elrejtőzni, bólintok. Természetesen szűz vagyok, a legmesszebb ameddig Natalie-val elmentünk, az a smárolás volt, és hogy megérintettem a fenekét, a farmerján keresztül, persze.
Senki nem látszik meglepettnek a válaszom miatt, csak kíváncsiak.
- Szóval te és Natalie két éve együtt vagytok, és még nem szexeltetek? – kérdezi Tristan, mire kényelmetlenül mozgolódom. Csak megrázom a fejem.
- Harry jön – mondom, remélve, hogy elterelem magamról a figyelmet.

6 megjegyzés:

  1. Micsoda? Szűz?? :3 De kis aranyos már! :3 Harryt biztos felcsigázza ez a dolog! ;) Két éve együtt vannak és semmi, ohh... ebből is látszik, hogy Harry kell neki! :D Esemény dúsabb? XD És holnap hozod? Imádlak! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, kis édes, és szerintem biztosan imponál Harrynek :D Egyetértek, ők egymáshoz tartoznak, pont :D Khm, igen, majd meglátjátok ;) Xx

      Törlés
  2. Én is azt tudom mondani mint Dreamy Girl! :) Nagyon jó! ♥ Imádom! :))
    xxElena

    VálaszTörlés
  3. Sziia. Nagyon örülök, hogy fordítod, mert ugyan én olvasom az angolt volt amit nem értettem benne, de lehet így tiszta lesz a kép. Úgy imádom. Az egyik kedvenc íróm fordítja a kedvenc "könyvem". *boldogsághormontúltengés*
    Tényleg köszönjük. Iszonyatosan nagy hála :)♥♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, el sem tudom mondani, mennyire örülök, hogy így gondolod! Mindig fura hallani, hogy esetleg valakinek én lennék az egyik kedvence, nagyon örülök, hogy neked igen :)
      Nincs mit, és nagyon szívesen csinálom :) ♥ Xx

      Törlés