2014. április 14., hétfő

Chapter 7

Sziasztok! :)
Hát, mégis úgy alakult, hogy hétvégén nem volt időm frissíteni, amit sajnálok, de be voltam táblázva. Most viszont itt a fejezet, aminek a vége megint eléggé függő :D Holnap nem tudom még, hogy lesz-e időm hozni a következőt, ha nem jelentkeznék, akkor szerintem szerdán.
Kellemes olvasást! :) Xx



Chapter 7

Harry már el is tűnt a házban, és remélem, nem látom őt újra az este hátralévő részében, a többi embert nézve valószínűleg nem fogom. Követem Tristant és Niallt a zsúfolt házba, majd valaki a kezembe ad egy piros poharat. Próbálom mondani, hogy „Nem, köszönöm”, de már elmentek, úgyhogy leteszem a poharat a pultra, és tovább sétálok. Elérünk egy embercsoportot, akikről automatikusan azt feltételezem, hogy Tristan barátai. Mindegyik tetovált, mint ő, egy sorban ülnek a kanapén, és természetesen Harry is ott van, a kanapé jobb karján ül. Felismerem a vörös hajút, Steph volt a neve, azt hiszem, akivel tegnap találkoztam. Ahogy Tristan bemutat engem a csoportnak, próbálom elkerülni, hogy Harryre nézzek.
- Ő itt Louis, a szobatársam. Csak tegnap érkezett ide, szóval gondoltam, elhoznám, hogy szórakozzon az első hétvégéjén a WSU-n – mondja nekik.
Egyenként bólogatnak vagy mosolyognak rám. Mindannyian nagyon barátságosak, kivéve Harryt, természetesen. Egy fiú, olíva tónusú bőrrel, nyújtja felém kezét, és megrázza az enyémet. Kezei egy kicsit hidegek a piros pohártól a kezében, de mosolya meleg. Azt hiszem, nyelvpiercingje van, de nem vagyok biztos benne.
- Zayn vagyok, mit tanulsz? – kérdez engem. Észreveszem, hogy szeme végigméri a ruhámat és mosolyog egy kicsit, de semmit nem mond.
- Angol szakos vagyok – mosolygok büszkén. Hallom, hogy Harry horkant, de figyelmen kívül hagyom őt.
- Fantasztikus, én még nem döntöttem – nevet Zayn, amihez én is csatlakozom. Hogy lehet bizonytalan a főiskolán? Azóta tudom, hogy angol szakos leszek, amióta az eszemet tudom.
- Kérsz inni? – kérdezi.
- Ó, nem, nem iszom – mondom neki, mire megpróbálja elrejteni mosolyát.
- Hagyjátok, hogy Tristan idehozzon egy kis prűd fiút egy diákszövetségi buliba – morogja egy vékony, pink hajú lány az orra alatt.
Tettetni fogom, hogy nem hallottam, így nem kell a visszavágásra gondolnom. Prűd? Nem vagyok prűd. Keményen tanultam és dolgoztam, hogy itt legyek, ahol vagyok, és anya egész életében dolgozott, hogy megbizonyosodjon arról, jó jövőm lesz, szóval túl rossz, ha azt gondolja, prűd vagyok, mert nem teszem tönkre magam tetkókkal vagy hajfestéssel.
- Megyek, szívok egy kis friss levegőt – mondom, és megfordulok, hogy elsétáljak.
- Akarod, hogy menjek? – szól utánam Tristan.
Megrázom a fejem, majd az ajtó felé indulok. Tudtam, nem kellett volna beleegyeznem, hogy eljöjjek bulizni. Lehetnék most a pizsamámban, összegömbölyödve az ágyban egy novellával. Skype-olhatnék Natalie-val, aki szörnyen hiányzik, bármit tudnék csinálni, és az jobb lenne, mint kint ülni ezen a borzasztó bulin egy csomó részeg idiótával. Úgy döntök, írok Natalie-nak.
*Hiányzol. A főiskola nem szórakoztató eddig.* Elküldöm, és egy kőfalra ülve várom válaszát. Részeg lányok csoportja sétál el vihogva és szinte felesve a saját lábukban, milyen visszataszító. Remélhetőleg nem mindenki ilyen a főiskolán.
*Miért nem? Te is hiányzol, Lou. Bárcsak ott lehetnék veled.* Mosolygok szavain.
- Francba, bocs – mondja egy férfihang, egy pillanattal később pedig érzem, hogy hideg folyadék áztatja el a pólóm elejét. A srác botladozik, majd felhúzza magát. – Az én hibám, tényleg – motyogja, és leül.
Ez a buli nem lehet ennél rosszabb. A pólóm el van ázva Isten tudja, milyen fajta alkoholtól, és nincs semmim, amire átcserélhetném. Sóhajtok, felkapom a telefonomat, majd besétálok, hogy megkeressem a fürdőszobát. Átverekszem magam a zsúfolt termen, és megpróbálok kinyitni minden ajtót útközben, egyik sem mozdul. Gondolni sem akarok arra, hogy mit csinálnak az emberek a szobákban. Az emelet felé indulok, és folytatom a fürdőszoba keresését. Végre az ajtók egyike kinyílik, sajnos ez nem a fürdő, hanem egy hálószoba, és még nagyobb szerencsétlenségem, hogy Harry fekszik az ágyon, rajta a pink hajú lánnyal.

8 megjegyzés:

  1. Hát, ha tudnád, hogy mennyire várom a folytatást... Már régen elmentettem a blogodat, hogy majd elolvasom, de még csak most jutott rá időm a vizsgaszünetekben. Ilyet még nem olvastam, érdekel, mi lesz a következő. Remélem, nem haragszol meg, de nem bírok várni, így megkerestem a történetet Wattpad-on. Angol vizsga után, jól esik kikapcsolódni vele, ennek ellenére biztosan olvasni fogom itt, magyarul is majd. Zseniális, hogy fordítod, csak így tovább :)
    xoxo Zsoo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy jutott rá időd, csodálatos történet az biztos. Teljesen megértem, hogy megkerested angolul, én sem bírnám ki a helyedben, annak pedig ismételten örülök, hogy azért magyarul is olvasni fogod. Köszönöm szépen, igyekszem :) Xx

      Törlés
  2. Megint itt lett vége???Na nee!! Kikészítesz! :D XD Nagyon jó lett, alig várom a folytatást! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Átérzem a helyzeted, mikor én olvastam ezeket a részeket először, én is kiakadtam :D Legkésőbb szerdán itt lesz :) Xx

      Törlés
  3. Uuuuuuuu nem szeretem Prűd Lou-t! Mikor lesz már végre nem jókisfiúúúú....?:(
    Nagyon nagyon ügyi vagy, légyszi gyorsan folytasd!*-* :)
    (már nagyon várom mikor lesz "Harry fekszik az ágyon, rajta Louis-val /bocsi kicsit perverz lett xd/)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyit elárulhatok, hogy ez még egy kicsit odébb van... ;)
      Köszönöm, ha ma nem, akkor holnap jön a következő :)
      (Semmi gond, annyi mindent olvastam már, hogy ez semmiség :D) Xx

      Törlés
  4. nem hiszem, hogy nézed már a hozzászólásokat, de aaa, valamiért úgy döntöttem, hogy "igen, szenvedni akarok", így azután, hogy valahol lemaradtam a második évad felénél, másfél évvel később nekiállok elölről, és te jó ég, hogy ezek milyen szerencsétlenek, és milyen jó, hogy ezt te elkezdted valamikor fordítani...
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Időnként rá szoktam nézni a két korábbi évadra is :) Jaj, szerintem jól tetted, hogy ismét elkezdted, nosztalgikus újraolvasni a szenvedéseiket :D Jaj, örülök, hogy így gondolod, köszönöm :) Xx ♥

      Törlés