2014. augusztus 5., kedd

Chapter 57

Sziasztok! :)
Nem is tudom, mit mondjak erről a részről. Mielőtt kiteszem őket, mindig átolvasom, és most még a hatása alatt vagyok, szóval nem találok szavakat. De előre szólok, aki nem szereti annyira részletesen a +18-as dolgokat, az ne nagyon olvassa el. Mondjuk van ilyen ember? :D Alig várom a reakcióitokat, bár gondolom, hogy mik lesznek :D Jaj, és már mióta meg akartam köszönni, hogy több mint félszáz feliratkozott van, nagyon örülök neki, hogy ennyien (meg még többen is) szeretitek ezt a történetet ♥ A következő pedig szerintem hétvége körül jön, de nem biztos, mert valószínűleg Pesten leszek péntektől. Lehet, később a kommentekben pontosabban meg tudom majd mondani. Mindenesetre igyekszem minél előbb hozni.
Kellemes olvasást! :) Xx



Chapter 57

Harry ujjai feljebb húzzák a pólómat, amitől felgyorsul a légzésem. Egy mosoly kúszik gyönyörű arcára, ahogy figyelmes lett rá.
- Egy érintés, és máris zihálsz – suttogja rekedtes hangján. Előre hajol, elmozdítva lábaimat az öléből, így száját a nyakamhoz tudja tenni. Nyelve egy csíkot húz le a nyakamon, én pedig reszketek. Ujjaimat fürtjei közé temetem, és megrándulok, ahogy megcsípi a bőröm. Egyik keze a lábaim közé csúszik, de megfogom a csuklóját, hogy megállítsam őt. – Mi a baj? – leheli.
- Semmi… csak gondoltam, ezúttal én csinálnék neked valamit? – nézek el. Ujjai közrefogják az államat, így kényszerítve vagyok, hogy szemkontaktust létesítsek vele. Megpróbálja elrejteni önelégült mosolyát, de én rajtakapom.
- És mit szeretnél csinálni nekem?
- Nos… azt gondoltam, hogy, tudod, amit múltkor mondtál? – nem tudom, miért vagyok ilyen szégyenlős a szavakkal, amikor Harry bármit és mindent kimond, amit gondol, de a szó, hogy „szopás” nincs az én szókincsemben.
- Le akarod szopni a farkam? – kérdezi egyértelműen meglepetten. Hivatalosan is meg vagyok rettenve. Mégis valahogy felizgultam.
- Uhm… igen. Úgy értem, ha akarod? – remélem, a kapcsolatunk előrehaladtával képes leszek kimondani neki ezeket a dolgokat.
- Persze, hogy akarom, azóta akarom az ajkaidat körülöttem, hogy először megláttalak – feleli.  Nyers megjegyzése furcsán hízelgő. – De azért biztos vagy benne? Láttál már valaha is… egy faszt ezelőtt? – tudom, hogy tudja erre a választ, talán csak megpróbál emlékeztetni?
- Természetesen láttam. Nekem is van egy, nem? És képeken is láttam, meg egyszer rányitottam a szomszédra, miközben egy olyan filmet nézett – mondom neki, mire elfojt egy nevetést. – Ne nevess ki, Harry – figyelmeztetem.
- Nem nevetlek ki, bébi, sajnálom. Csak sosem találkoztam senkivel, akinek ilyen kevés tapasztalata van. De ez egy jó dolog, esküszöm. Néha az ártatlanságod egyszerűen megőrjít. Ezzel azt is mondom, hogy nagyon beindít, hogy én vagyok az egyetlen, aki miatt elélveztél, magadat kivéve – nem nevet ezúttal, amitől jobban érzem magam.
- Oké… akkor kezdjük – kérem. Elmosolyodik, és végighúzza nagyujját az arcomon.
- Nagyon pimasz, tetszik – mondja, miközben feláll.
- Hova mész? – kérdezem, mire elmosolyodik.
- Sehova, csak leveszem a nadrágomat.
- Én akartam azt csinálni – biggyesztem le az ajkamat, ő pedig felkuncog, és visszahúzza a nadrágját.
- Tessék, babe – teszi csípőjére a kezeit. Elmosolyodom, majd előrelépek, hogy lehúzzam a nadrágját. Le kellene húznom a bokszerét is? Harry hátralép, és az ágyhoz teszi a sarkait, mielőtt leül. Letérdelek előtte, ő pedig vesz egy mély lélegzetet. – Gyere közelebb, babe – közelebb csúszok, kezeimet behajlított térdeire teszem. – Jól vagy? – kérdezi óvatosan. Bólintok, aztán a könyökeimnél fogva felemel. – Csak csókolózzunk egy percre? – javasolja, miközben magára húz. Megkönnyebbülök, még mindig meg akarom tenni, csak szükségem van egy percre, hogy összeszedjem magam, és a csókolózásra, ami jobban el fog lazítani.
Harry megcsókol, először lassan, de másodperceken belül felépül az elektromosság, ami átveszi az uralmat bennem. Megmarkolom karjait, melyek kemények ujjbegyeim alatt, aztán előre-hátra ringatózom az ölében. A vékony bokszerében lévő dudor megnő, én pedig gyengéden beletúrok a hajába. Bárcsak levettem volna a nadrágomat, hogy most érezhessem őt magam alatt… Meg vagyok lepődve a saját gondolataimon, miközben lenyúlok, és megfogom őt bokszeren keresztül.
- Baszki, Lou. Ha tovább csinálod ezt, megint a bokszerembe fogok élvezni – nyögi, mire megállok, lemászom róla, aztán ismét letérdelek.
- Vedd le a farmered – utasít, én pedig bólintok, mielőtt kigombolom és lecsúsztatom a lábaimon. Bátornak érezve magam, áthúzom a fejemen a pólómat, majd félredobom. Harry fogai közé veszi ajkát, miközben visszahelyezkedem előtte. Ujjaimmal megfogom bokszere övrészét és meghúzom, ő felemelkedik az ágyról egy kicsit, hogy lehúzhassam róla.
Érzem, hogy a szemeim kitágulnak, és hallom a saját zihálásomat, ahogy Harry férfiassága a szemem elé tárul. Wow, nagy. Sokkal nagyobb, mint vártam. Hogyan fogom én ezt egyáltalán a számba venni? Néhány másodpercig bámulom, amíg oda nem nyúlok, és meg nem érintem a mutatóujjammal. Harry felkuncog, ahogy farka kissé megmozdul, majd visszamegy.
- Hogyan… úgy értem… mit kellene először tennem? – dadogom. Meg vagyok rémülve a méretétől, de meg akarom csinálni ezt.
- Megmutatom, tessék… fogd közre az ujjaiddal, mint múltkor – mondja nekem. Ujjaim körülfogják őt, és egy kicsit megmozgatom őket. A bőr, ami fedi őt, puhább, mint vártam. Enyhén megszorítom, majd lassan fel-és lemozgatom a kezem.
- Így? – kérdezem, mire Harry bólint, mellkasa emelkedik és süllyed.
- Most… csak vedd be a szádba. Nem az egészet, nos, ha tudod… de csak annyit vegyél be, amennyit tudsz – utasít. Veszek egy mély levegőt, és lehajolok. Kinyitva a számat, beveszem őt, de csak körülbelül félig. Harry felszisszen, kezeit a vállaimra teszi. Kissé visszahúzódom, és érzek valami sósat. Ez már az élvezete? Az íz eltűnik, én pedig fel-le mozgatom a fejemet. Valamilyen ösztön, amit nem ismertem, azt mondja, hogy a nyelvemet is mozgassam közben. – Szent szar. Igen, úgy – nyögi Harry, mire megismétlem a mozdulatot. Fogása a vállamon szorosabb lesz, és a csípője felfelé ringatózik, hogy találkozzon a számmal. Tovább hajolok, majdnem teljes egészében bekapva őt, aztán felpillantok rá. Szemei felfelé néznek, és mennyeien fest. Visszafókuszálok a szopásra, és egy kicsit gyorsabban mozgok. – Használd a kezed a… a többi részen… – zihálja, én pedig engedelmeskedem. Kezeim fel-le mozognak az alsó részén, miközben a szám a felsőn dolgozik. Nagyot szívok, mire újra felnyög. – Baszki… baszki. Louis. Már annyira… annyira közel vagyok – megfeszül. – Ha nem akarod a szádba… akkor… meg kell… állnod.
Felnézek rá, a számban tartva őt. Imádom, ahogy miattam veszíti el az irányítást.
- Francba… folyamatosan… nézz rám – teste megfeszül, ahogy engem figyel. A szempilláimat rebegtetem, elérve a teljes hatást. Harry többször is a nevemet átkozza, és érzek egy enyhe rántást a számban, a meleg, sós folyadék kis adagokban csúszik le a torkomon. Öklendezem, aztán visszahúzódom. Nem volt olyan rossz íze, mint gondoltam, hogy lesz, de határozottan nem volt jó. Kezeit vállaimról az arcomra teszi. – Milyen volt? – ki van fulladva. Felkelek a térdeimről, és leülök mellé az ágyra. Karjaival átölel, fejét pedig a vállamon pihenteti.
- Azt hiszem, jó volt – mondom, mire felnevet.
- Jó?
- Jó volt, mondhatni. Úgy látni téged. És nem volt olyan rossz íze, mint gondoltam – vallom be. Zavarban kellene lennem, amiért éppen most ismertem el, hogy tetszett, de nem vagyok. – Milyen volt neked? – kérdezem idegesen.
- Kellemesen meglepődtem. Ez volt a legjobb szopás, amit valaha kaptam – elpirulok szavain.
- Persze, hogy az volt – nevetek fel. Nagyra értékelem, hogy megpróbál jobb kedvre vidítani tapasztalataim hiánya miatt.
- Nem, tényleg. Ahogy olyan… tiszta vagy, ez csinál velem valamit. És baszki, amikor felnéztél rám…
- Oké! Oké! – szakítom félbe, és leintem őt a kezemmel. Nem akarok újra átélni minden részletet az első alkalmamból, amikor ezt csinálom. Felkuncog, majd gyengéden visszalök a matracra.
- Most engedd meg, hogy olyan jót éreztessek veled, mint te velem – morogja a fülembe, aztán megszívja a bőrt a nyakamon. Keze megfogja a bokszerem tetejét, és lehúzza rólam. – Akarod, hogy leszopjalak és megujjazzalak? – suttogja csábítóan.
- Igen, kérlek – válaszolok, mire elmosolyodik.
- Ahogy kívánod – feleli, majd lehajtja fejét. Nyöszörgök és megint a haját húzom. Sokszor csinálom ezt, de úgy látszik, tetszik neki. – Legközelebb két ujjal próbáljuk – mondja az érzékeny területemnek. A hátam ívben felemelkedik az ágytól, és perceken belül egy teljesen eufórikus állapotba kerülök, Harry nevét mondva, ahogy elélvezem.
 Csendben marad, miközben lefekszik mellém, engedve, hogy élvezzem kábult állapotomat. Miután a légzésem lelassul, felülök, és ujjaimat Harry mellkasára teszem, hogy átrajzoljam a sötét tintát rajta. Óvatosan figyel engem, de nem állít meg.
- Még soha senki nem ért hozzám így – vallja be, én pedig lenyelem az összes kérdést, amit fel akarok tenni neki. A kivallatása helyett megajándékozom őt egy kis mosollyal és egy gyors csókkal a mellkasán. – Velem maradsz ma este? – kérdezi, mire megrázom a fejem.
- Nem lehet, holnap hétfő, és óráink vannak – vele akarok maradni, de nem vasárnap.
- Kérlek.
- Nincs semmilyen ruhám, amit felveszek holnap.
- Vedd fel azokat, kérlek, maradj velem. Csak egy éjszaka, ígérem, hogy időben odaérsz az óráidra.
- Nem tudom…
- Még meg is fogok bizonyosodni róla, hogy ott leszel tizenöt perccel előbb, és hogy elég időd lesz megállni a kávéháznál és találkozni Liammel – feleli, mire eltátom a számat.
- Ezt honnan tudod?
- Figyellek… úgy értem, nem mindig. De többet veszek észre, mint gondolod – mondja nekem, a szívem pedig dagad. Kezdek beleszeretni, erősen és gyorsan.
- Maradok – felelem, de feltartom a kezem, hogy folytassam. – Egy feltétellel.
- Mi az? – mosolyodik el.
- Gyere vissza irodalomra – kérem, mire felhúzza szemöldökét.
- Rendben – elmosolyodom egyszerű válaszán, majd közelebb húz a mellkasához.

8 megjegyzés:

  1. Úúúúú. Nem találok szavakat.
    Louis annyira aranyos, meg Harry is *-*
    Egyszerűen imádom. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, igen, azt elhiszem :D
      Örülök, hogy tetszett! :) Xx

      Törlés
  2. Először is mikor megláttam, hogy van új rész, azonnal eldobtam mindent és olvastam! :D Ez a történet mindig ezt váltja ki belőlem! :3
    Másodszor: TE JÓ ÉG!!!! :D ÚRISTEN!! :D Kis édesek már! :3 Fantasztikus volt, többször is elolvastam, mert ezt nem lehet megunni! :) :3
    Imádlak! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, ezen nem lepődöm meg, én is hasonlóan vagyok az angol After - Larryvel :D
      Örülök, hogy tetszett :) Bár ez a rész kinek ne tetszene? :D
      xoxo

      Törlés
  3. Louis, egy picit huncutabb lett, és jobban megnyilt ahogy észrevettem. :) Ez az igazi éne, végre! :D Hamar kövit!:)
    Karolina xxxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Harry mellett előjön az igazi énje, hála az égnek :) Igyekszem vele :D
      xoxo

      Törlés
  4. Hath en meghaltam *-* nem tudok mit mondani... ket resz vart ram amikor feljottem az oldalra *-*
    Gobdolom haldokolsz forditas kozben :'DDDD
    Imadom *-* csak igy tovabb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, igen, én se nagyon találtam szavakat.
      Egyébként igen, párszor meghalok közben :D
      Örülök, hogy tetszett :) Xx

      Törlés