2014. december 5., péntek

Chapter 80

Na, mit hozott nektek a Mikulás? :D
Igaz, egy kicsivel előbb, mivel holnap több dolgom lesz, mint ma. Mondanám, hogy cuki ez a rész, de... Ki fogtok akadni a végén, és tudom, hogy azonnal kellene utána a következő, de annak is függővége van, úgyhogy remélem, kibírjátok valahogy :'D Szóval jövőhéten érkezik az új, addig is...
Kellemes olvasást és boldog Mikulást! :) Xx 🎅



Chapter 80

Amikor visszaérek az autómhoz a lehető legjobb nap után, felhívom Harryt, de nem veszi fel. El akarom mesélni neki, milyen nagyszerű volt a reggelem és megkérdezni tőle, miért nem mondta el, hogy munkája van, vagy, hogy Vance-nál dolgozott.
Mire visszaérek a kampuszhoz, még csak egy óra, gyakorlatilag van egy egész napom, hogy ne csináljak semmit. Bemehetnék az óráimra, de már megkaptam a kreditet értük, és a gyakornoki állásomban kellene lennem ötig. Végül a bevásárlóközpontba megyek és körbe sétálok, miután be- és kisétálok majdnem minden üzletből, bemegyek a Nordstromba. Azt hiszem, használhatnék még néhány ruhát a gyakornoki állásomhoz. Annak az emléke, ahogy Harry és én a tükörben voltunk ma reggel, átvillan az agyamon, vehetnék pár új bokszert is. Az alsóneműim olyan egyszerűek, és már megvannak egy ideje, úgy tűnik, Harry nem bánja, de szeretném látni az arcát, ha leveszem a nadrágomat és egy olyan bokszer van rajtam, ami nem egyszerű, régi fekete vagy fehér.
Átnézem a fogasokat, aztán találok néhányat, amik tetszenek. A kedvencem az, amelyik kék és Superman logó van rajta. Soha nem érdekeltek túlságosan a bokszereim, mert senki sem látta őket, de ki tudta, hogy egyet találni, ami tetszik, komplikált lesz.
Ugyanúgy találok új öltönyöket és egy pár kényelmes alkalmi cipőt. Háromszor kell megkérnem a pénztárost, hogy ismételje el a végösszeget, mielőtt végül fizetek. A divatos alsónemű sokkal drágább, mint gondoltam. Harry jobban teszi, ha tetszik neki.
Amikor visszaérek a szobámba, Tristan nincs ott, és Harryről sem hallottam, így úgy döntök, hogy szundítok egyet. Az új ruháim el vannak rakva, aztán lekapcsolom a villanyt.
Telefoncsörgésre ébredek fel, ez egy ismeretlen dallam. Harry. Átfordulok, majd kinyitom a szemem. Valóban Harry ül a széken, lábai Tristan öltözködő asztalán vannak.
- Jót aludtál? – kérdezi egy mosollyal.
- Igen, valóban. Hogy jutottál be ide? – dörzsölöm meg a szemeimet.
- Visszakaptam a kulcsomat Tristantól – válaszol.
- Ó. Mióta vagy itt?
- Körülbelül harminc perce. Milyen volt a napod a Vance-nál? Nem gondoltam, hogy már itt leszel, még csak hat óra. De itt vagy kiütve, horkolva, úgyhogy ez biztosan egy hosszú nap volt – nevet fel. Megtámasztom magam a könyökömön, aztán ránézek.
- Nagyszerű volt. Megkaptam a saját irodámat, nem tudom elhinni. Van egy asztalom és egy könyvespolcom! És a nevem a falon van, csodálatos. Sokkal több pénzt fogok keresni, mint gondoltam, és kéziratokat kell olvasnom, mennyire tökéletes ez? Csak attól félek, hogy valahogy elrontom, mert ez olyan tökéletes. Tudod? – kalandozok el.
- Woah, Vance biztosan kedvel téged – emeli meg az egyik szemöldökét. – De jól fogod csinálni, ne aggódj.
- Azt mondta, hogy ott dolgoztál – felelem.
- Persze, hogy elmondta.
- Miért nem mondtad el nekem? Vagy, hogy van munkád? Mikor van egyáltalán időd dolgozni?
- Mindig olyan sok kérdésed van – túr bele kezével a hajába. – De válaszolni fogok rájuk – teszi hozzá. – Nem mondtam el neked, mert, nos, nem tudom miért, igazából. És szakítok időt a munkára, bármikor, amikor nem vagyok veled, megtalálom rá az időt.
- Ó, Mr. Vance azt mondta, azt akarja, hogy megint neki dolgozz – törökülésben ülök, és szembefordulok vele.
- Biztos vagyok benne, hogy azt akarja, de nem, köszi. Háromszor annyit keresek, mint ott, és kevesebb dolgom van – henceg, mire a szememet forgatom.
- Mesélj nekem a munkádról. Mit csinálsz pontosan?
- Kéziratokat olvasok, megszerkesztem őket. Ugyanaz, amit te fogsz csinálni, csak részletesebb – von vállat.
- Ó, szereted?
- Igen, Louis. Szeretem – hangja egy kicsit durva.
- Az jó. Akarsz a Portland Independentnek dolgozni, amikor lediplomázol?
- Nem tudom, mit akarok csinálni – forgatja a szemét.
- Mondtam valamit? – kérdezem.
- Nem, csak mindig túl sok kérdést teszel fel.
- Mi? – most szarkasztikus vagy komoly?
- Nem kell minden részletet tudnod az életemről – csattan fel.
- Csak beszélgetek, egy hétköznapi beszélgetést folytatva arról, hogy mit csinálsz a munkádban – védekezem. – Ezek csak normális dolgok, amikről képesnek kellene lennünk beszélni, szóval sajnálom, hogy érdeklődtem a mindennapi életedről.
Ő nem mond semmit. Mi a fene a problémája? Csodálatos napom volt, és az utolsó dolog, amit csinálni akarok, az veszekedni vele. Figyelmemet a mennyezetre irányítom, és ugyanúgy csendben maradok. Kilencvenöt panel van a plafonomon, ezeket pedig negyven csavar tarja fent.
- Le kell zuhanyoznom – felelem végül.
- Akkor menj – sértődik meg. A szememet forgatom, aztán megfogom a piperetáskámat.
- Tudod, azt hittem, már túlléptük ezt, ezt az egész ok nélkül vagy seggfej dolgot? – mondom, majd kisétálok a szobából.
Elidőzöm a zuhanyzóban, mert nem akarok visszamenni a szobámba, csak hogy veszekedjek Harryvel. Túl ideges vagyok az első igazi napom miatt a Vance-nál, de az izgatottságom túlszárnyalja az idegességem. Tényleg azt kívánom, hogy Harry bárcsak ne lenne ilyen goromba. Minden, amit tettem, az volt, hogy a munkájáról kérdeztem, amiről nem mesélt nekem, képesnek kellene lennem, hogy beszéljek vele erről. Úgy érzem, mintha sok minden lenne, amit nem tudok róla, és ettől nagyon kellemetlenül érzem magam.
Mikor végül kijövök a zuhanyzóból és visszaérek a szobámba, az üres.

15 megjegyzés:

  1. Első*-*
    Megnézném Louis alsóját:D
    *perverzfej*
    Fhuu én imádom ezt a sztorit.
    Harry..Harry. Balfasz Harry..
    Mi bajod van neked Harry?
    ZS

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony :))
      Na, azt én is :D
      Örülök, hogy tetszik! :)
      Ha jól emlékszem, kapunk a viselkedésére valami magyarázatot a következő részben Xx

      Törlés
  2. Uhuhuhuuuu *-*
    Miért így kell ennek véget érnie..? >< xD GYORSAN kövit! :D
    Csak most esik le, hogy ez már a 80. rész.. :o Nee!! Akkor mindjárt vége (mert ha jól emlékszem, az elején elmondtad, hogy 99. részes (?)) !? :((
    Harry bazeg neked meg miért van mindig bajod? >~< Remélem majd Louis megmutatja Harrynek a Supermanes gatyát :3
    Lenne egy kérdésem. Egyébként meg fog történni? Harry ugye... megdöngeti Louist? :DD Vagy nem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jövőhétig bírjatok ki valahogy pls :D
      Bizony, el sem hiszem, hogy már itt tartunk... És igen, az első évad 99 részes, de aztán jön a második és harmadik évad, úgyhogy ne aggódj :)
      Na, ez egy nagyon jó kérdés, és lehet, hogy meg fogja majd mutatni neki, de nem vagyok biztos benne :D
      Remélem, nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom, hogy igen, de még mennyire :D Imádni fogjátok azt a részt :3 Xx

      Törlés
  3. :D Hát Harry gratula. Imádlak de ez fura volt xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen egyetértek, megint egy felesleges veszekedés, de mindegy, már megszoktuk :'D Xx

      Törlés
  4. ÚRISTEN!!! Ez volt az első reakcióm mikor megláttam, hogy új rész van! Imádlak, mintha olvastál volna a gondolatimban, ugyanis épp arról álmodoztam, hogy ma olvashassam a kövi részt, és tessék! :DDD Aztán meg elolvastam... Harry!!!!! Pofán nyomom, komolyan!!!
    Louis és az új alsó, szívesen megkukkantanám :p És remélem, hogy Hazza is meg fogja, csak béküljenek ki gyorsan, mert nagy baj lesz, ha nem!!
    Most annyira, de annyira szeretném olvasni a köviiit, nehéz lesz várni, de muszáj... Imádom!! :3
    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kb. én is így vagyok az angol verziónál :DD Hát akkor imáid meghallgattatásra találtak :D Teljesen megértem, imádom, mikor ok nélkül sértődik meg...
      Én is, biztosan nagyon szexi :3 Ezt nem árulhatom el, a következőből kiderül ;)
      Igen, muszáj lesz várni, de megéri, hidd el...

      Törlés
  5. Isét egy olyan resz aminek a vegen *ez a tükön ulok erzesem van* ez a resz is fantasxtikus volt mint ahogy eddig az osszes is! Hat Harry egy igazi hangulat ember!
    P.S.: ugyi vagy ;)) :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, párszor ez még elő fog fordulni :'D Örülök, hogy tetszett, és teljesen igazad van.
      U.i.: Köszönöm szépen! :) xoxo

      Törlés
  6. Kedves Edina!

    Nos, visszanéztem, a 76. fejezetnél írtam neked egy oltári hosszú megjegyzést. Írtad, mennyire örültél neki és én válaszolni is akartam neked, de el sem hinnéd, mennyi felesleges dolgot kell megtenni azért, hogy fedél legyen az ember feje felett. :)
    Meg persze a saját blog vezetése és még egy, több szerkesztőset is vinni, érdekes. Bár van még pár, de azokra már időm nincs, szóval, nehéz helyzetben vagyok, viszont még olyan soha nem volt, hogy ne találtam volna kiutat az alagútból. :)

    Elkalandozok, bocsánat. Azért jöttem, hogy írjak neked, már tervezem, kb. egy hónapja. :) Igen, tudom, hogy mennyire jó érzés, amikor egy oltári hosszú komment érkezik a blogodra. Bár ha tapasztaltam is, az elég rég volt, de tudod, ami késik, nem múlik. De ha a komment nem a történeteddel vagy blogoddal kapcsolatod, akkor lehet akármilyen hosszú, lényegtelen. :D Ez most egy ilyen komment. De mivel írni akartam, így írok is. Hazatérésem után - a mai napon - forrófürdő, mirelit kaja és tea után végre le tudok ülni és nem alszok el ülve. Ezért is jöttem ma hozzád. Értelmetlen komment, értelmetlenül hosszú és semmi tartalma nincs. De, tudod. Ígértem és betartom. :)

    Viszont, az időm is véges. Még ma publikálni akarok magamnál és a fejezet sem íródik meg magától - de kár -, így mennem kell.

    Üdvözlettel, az egyik olvasód a többi száz közül

    Rövidebben: Rina
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és feliratkoztam a They don't know about us-ra, olvasom, vagy legalábbis szeretném elkezdeni. Már elkezdtem a Why can't you look at me like that?-et és tetszik. Kicsit gyors, de alapjáraton tetszik. :)
      Zseni vagy, én nem fényezlek többé, mert már fényesebb vagy a sok jó szótól, mint egy gyémánt. :D

      Na, üdvözletem, Rina

      Törlés
    2. Drága Rina!

      Nos, el tudom képzelni azt a sok felesleges dolgot, és átérzem, milyen ha rengeteg dolga van az embernek, velem borzasztó ritkán fordul elő, hogy unatkozom, szóval csak ügyesen, és kerülj ki abból az alagútból :)

      Ó, én bármilyen kommentnek örülök, szóljon az bármiről, szeretek néhány dolgot megtudni az olvasóimról (ilyenkor mindig olyan érzésem van, hogy egy picit személyesebben is megismerem őket), meg persze azt is, ha a történettel kapcsolatos véleményüket fejtik ki :)

      Na, igen, azzal nagyon is egyetértek, hogy kár, hogy nem íródik meg magától a fejezet, néha nagyon nagy szükségem lenne rá :'D

      Ó, igen, láttalak is a feliratkozottak között, remélem, tetszeni fog a They don't know about us, habár ott most ritkábban jönnek a részek. Jaj, de rég is volt, amikor a Why can't you look at me like that?-et írtam! Az volt a legelső ilyen hosszabb blogom, szóval előre is bocsánat a hibákért, sok minden átjavítanék, ha újrakezdeném azt. De hát az ember máshogy ír 15 évesen, mint 17 évesen... Az pedig csak növeli örömömet, hogy azért tetszik :)
      Az biztos, nem győzök mindenkinek hálálkodni, köszönöm szépen :D ♥

      Lots of love, Edina

      Törlés
  7. ÉN MEGMONDTAM
    Hogy Haroldnak baja lesz ezzel az àrtatlan kérdéssel.

    H
    E
    P

    Ami annyit tesz: Harry Egy Pöcs.
    Ezt egy màsik blogon làtt, de úgy gondolom, ERRE a Harry-re jobban illik a jelző. Annyira utàlom ezt a beképzelt majmot!!!(igazàbol imàdom)

    De, hogy valami jór is írjak.

    Irtózatosan cukker volt Lou bébiiii<3 A boxer vàsàrlàsnàl behalt. Eskü. És ahogy elképzeltem az alvó kis pofijàt… Őt, Harolddal ellentétben IMÀDOM!!!

    És most komolyan(visszatértem Haroldra)! HOGY LEHET VALAKI EKKORA SEGGFEJ?

    H
    E
    P

    Most viszont megyek, mivel gonsolom a fejedet fogod màr attól, mennyire lökött vagyok..

    Imàdlakkk: Danielle

    Ui. Vàrom a kövit!!:)
    Ui2. Nagyon ügyin fordítasz!!:)
    Ui3. H E P
    Ui4. Reméllem, a köviben kibékülnek!!:)
    Ui5. Bocsi, amiért csak most olvastam, de mivel multkor említetted, hogy itt bizony függővég lesz.. próbàltam kitartani, de eddig ment:D
    Ui6. Tényleg annyira ügyi vagy, hogy megadtad a végső löketwt a döntésemhez, miszerint kezdjek bele egy Larry fanfic fordítàsába:) (Kívàns sok sikert-et!!:)
    Ui7. Bocsi a hibàkért, telóról vagyok:P
    Ui8. Szerintem még soha nem volt ennyi "utó irat" a blogtörténelemben..:D
    Ui9. Mostmà' télleg' mögyök.
    [(Ui10. És meg van a tizedik is!!!!:DD)]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, hát igen, Harrynek baja volt ezzel a kérdéssel...
      És ezzel a rövidítéssel is egyetértek, az After Harry sokszor köcsög.
      Lou imádnivaló általában, vele nincs annyi bajunk, mint Harryvel :'D
      Jókat mosolyogtam, az igaz, de nagyon örülök, hogy írtál :) Xx

      U.i.: Szerintem holnap már jönni fog :)
      U.i.2.: Köszönöm szépen! :)
      U.i.3.: Egyetértek :D
      U.i.4.: Elárulnám, de nem tehetem, úgyhogy ez nemsokára kiderül majd ;)
      U.i.5.: Semmi gond, így legalább nem kell annyit várnod a következőre :D
      U.i.6.: Wow, örülök, hogy így döntöttél, és kíváncsi is lettem. Ha megcsinálod a blogot, küldenél esetleg egy linket hozzá? :) És természetesen sok sikert!
      U.i.7.: No problem, simán olvasható minden.
      U.i.8.: Szerintem még én sem kaptam ennyi utóiratot :D
      U.i.9-10.: Csak összehoztad :DD

      Törlés