2014. december 24., szerda

Chapter 83

Sziasztok! :)
Ahogy ígértem, itt is a fejezet, és hát nem is tudom, hogy mit mondjak róla... komoly, de mégis játékos és édes... talán ez összefoglalja, szerintem összességében tetszeni fog nektek :) A múltkor elfelejtettem megemlíteni, hogy átléptük a 70.000 kattintást, amit alig tudok elhinni. Csodásak vagytok! Ó, és készültem nektek egy karácsonyi ajándékkal. A másik blogomra raktam ki egy karácsonyi Larry one shotot, aki szeretné elolvasni, az megtalálja itt. És ugye van ma egy szülinaposunk is... Nagyon boldog 23. születésnapot, Louis Tomlinson! ❤ My little baby, I'm crying.
Kellemes olvasást és boldog karácsonyt! :) Xx ♥ 🎄 🎁

U.i.: A végén az egy karácsonyfa és ajándék emoji, de a drága blogger nem ismeri fel...



Chapter 83

- Készen állsz felkelni? – kérdezi Harry legalább egy órával később.
- Tudom, hogy fel kellene, csak nem akarok – mondom neki, majd arcomat a mellkasának dörzsölöm.
- Nem akarlak sürgetni, de nagyon kell pisilnem – feleli, mire felnevetek, lemászva róla és az ágyról.
- Au – szólalok meg, mielőtt megállíthatnám magam.
- Jól vagy? – kérdezi ezredjére. Kinyújtja a kezét, hogy segítsen megtartani az egyensúlyomat.
- Igen, csak fáj – mondom neki.
- Ki kell dobnom ezt – feleli Harry, ahogy feltartja a használt óvszert.
- Ne itt, Tristan meg fogja látni.
- Oké? Akkor hol? – a sarkain hintázik. Biztosan tartotta már a húgyhólyagját egy ideje.
- Nem tudom… beletehetnéd egy kukába vagy valami, amikor elmész?
- Ki mondta, hogy elmegyek? Szóval mi, lefekszel velem, aztán kirúgsz? – szemeiben szórakozás táncol. Felkapja a farmerját és a bokszerét a padlóról, majd felveszi őket. Megfogom a pólóját, és kinyújtom neki.
- Csak menj pisilni, tedd ki az óvszert útközben a biztonság kedvéért – nem tudom, miért érdekel ennyire, de az utolsó dolog, amire szükségem van az az, hogy Tristan információkért fúrjon engem a szüzességem elvesztéséről.
- Oké. Szeretlek – mosolyodik el, mielőtt kisétál.
Most, hogy Harry elhagyta a szobát, van egy kis időm, hogy összeszedjem magam. Kíváncsi vagyok, hogy olyan jól nézek-e ki, mint amennyire érzem magam. Melegséget érzek, és furcsán békét. Annak az emléke, hogy Harry felettem volt, miközben ki-be mozgott bennem, összeszorítja a gyomromat. Most már tudom, hogy az emberek miért csinálnak olyan nagy dolgot a szexből. Tényleg lemaradtam, de tudom, hogy ha az első alkalmam nem Harryvel lett volna, akkor nem lett volna annyira csodálatos. Amikor a tükörbe nézek, eltátom a számat a tükörképemen. Az arcom ragyog, az ajkaim duzzadtak. Az arcomhoz nyúlok és körbe mozgatom a kezeimet, valahogy máshogy nézek ki. Ez a leghalványabb változás, és nem igazán tudom, hogy mi ez, de tetszik. Egy másodpercet arra áldozok, hogy megcsodáljam a piros foltokat, amikkel tele van szórva a mellkasom. Nem is emlékszem, mikor csinálta ezeket. Az agyam visszavisz hozzá, ahogy szeretkezett velem, szája forró és nedves a húsomnak. Az ajtó nyitódása kiszakít a gondolataimból, amitől kissé megugrom.
- Csodálod magadat? – vigyorodik el Harry, majd bezárja az ajtót.
- Nem… én… – nem tudok mit mondani. Teljesen meztelenül állok a tükör előtt, a bőrömön lévő ajkairól fantáziálva.
- Semmi gond, babe, ha olyan testem lenne, mint neked, én is bámulnám magam a tükörben – feleli, mire elpirulok.
- Szerintem veszek egy zuhanyt – mondom neki, miközben mindent megpróbálok megtenni, hogy eltakarjam magam a kezeimmel. Nem akarom lemosni a testemről az illatát, de minden mást le kell mosnom.
- Én is veszek egyet – mondja. Felemelem rá a szemöldököm, mire elmosolyodik. – Nem együtt, tudom. Azonban, ha együtt élnénk, tudnánk.
Valami benne is megváltozott, látom. Ahogy a mosolya egy kicsit mélyebb és csillogóbbak a szemei. Nem gondolom, hogy bárki más képes lenne meglátni a változást benne, bárki másnál jobban ismerem őt, annak ellenére, hogy még mindig sok titka van, amiket feltárni tervezek.
- Mi az? – billenti oldalra a fejét.
- Semmi, csak szeretlek – mondom neki, mire az arca kissé elpirul, és egy vigyor terül el rajta, tükrözve engem.
Úgy tűnik, mindketten szédültek és elszálltak vagyunk egymástól. Imádom ezt. Amikor megmozdulok, hogy megfogjam a köntösömet, ő elém áll.
- Legalább gondolkoztál már azon, hogy velem élj? – kérdezi.
- Csak tegnap kérdezted meg, egy nap csak egy életet megváltoztató döntést tudok hozni – nevetek fel.
- Hamarosan alá akarom írni a papírokat, ki kell jutnom abból az átkozott diákszövetségi házból – dörzsöli meg a halántékát.
- Vehetnél egyet csak magadnak? – javaslom ismét.
- Azt akarom, hogy a miénk legyen.
- Miért?
- Mert annyi időt akarok veled tölteni, amennyit csak tudok. Miért vagy ilyen bizonytalan? A pénz az, természetesen mindent kifizetnék.
- Nem, nem fizetnél – kötekedek. – Ha beleegyeznék ebbe, akkor is hozzájárulnék, nem ingyen élni akarok – nem tudom elhinni, hogy valóban ezt beszéljük meg.
- Akkor mi az?
- Nem tudom… még nem ismerjük egymást olyan régóta. Mindig azt hittem, hogy senkivel sem fogok együtt élni, amíg össze nem házasodok valakivel – magyarázom meg. Nem ez az egyetlen ok, az anyám is egy hatalmas ok, a félelemmel együtt, hogy valaki másra kelljen támaszkodni. Akár Harryre.
- Házasodni? Ez egy ősi ötlet, amid van, Louis – kuncog fel, aztán leül a székre.
- Mi a baj a házassággal? – kérdezem. – Nem köztünk. Csak általánosságban – teszem hozzá.
- Semmi baj vele, csak nem nekem való – von vállat.
A beszélgetés túl komoly fordulatot vett. Nem akarok a házasságról beszélni Harryvel, de tényleg zavar, hogy azt mondja, a házasság nem neki való. Soha nem gondoltam még arra, hogy valóban összeházasodjak vele, túl korán van ehhez. Az évek is túl korán vannak, de szeretném, ha a lehetőség végül is ott lenne, és lényegében éppen azt mondta, hogy soha nem tervezi, hogy összeházasodjon valakivel. Nem akarok összeházasodni senkivel, amíg nem vagyok legalább huszonöt, aztán legalább két gyereket vállalni. Az egész jövőm eltervezett. Volt. Emlékeztet a tudatalattim. Mindenem el volt tervezve, amíg nem találkoztam Harryvel, és most a terveim folyamatosan változnak és csúsznak.
- Ez zavar téged, ugye? – kérdezi. Meg vagyok győződve róla, hogy a Harryvel való szeretkezés összekötött köztünk egy láthatatlan madzagot, ami megpróbálja összehúzni a testünket és az elménket.
- Nem – megpróbálom elrejteni az érzelmet a hangomban, de nehezen jön ki. – Még soha nem hallottam senkit azt mondani, hogy nem akar összeházasodni valakivel. Azt hittem, hogy ez az, amit mindenki akar, hogy ez az élet központja?
- Nem pontosan, szerintem az emberek csak boldogok akarnak lenni. Gondolj Catherine-re, nézd meg mit hozott neki és Heathcliff-nek a házasság – imádom, hogy ugyanazon az elbeszélő nyelven beszélünk. Senki más nincs, aki így beszélne hozzám, azon a módon, amelyet a legjobban megértek.
- Ők nem házasodtak össze, ez volt a probléma – nevetek fel. Visszagondolok arra az időre, amikor olyan sok közös volt a Harryvel való kapcsolatom és Catherine kapcsolata között Heathcliff-fel.
- Rochester és Jane? – javasolja. Harry Jane Eyre megemlítése kellemesen meglep.
- Viccelsz, ugye? Rochester hideg volt és visszatartó. És a nélkül kérte meg Jane kezét, hogy elmondta volna neki, hogy már elvette feleségül azt az őrült nőt, akit bezárt a padlásra. Nem hozol fel meggyőző álláspontokat – mutatok rá.
- Tudom, csak imádlak téged fecsegni hallani ezekről az irodalmi hősökről – söpri el a haját a homlokáról, én pedig egy gyerekes pillanatban kinyújtom rá a nyelvem. – Szóval azt mondod, hogy össze akarsz velem házasodni? Megígérhetem neked, hogy nincs elrejtve egy őrült feleség a házamban – tesz egy lépést felém. Tudom, hogy nincs feleség, de más dolgokat rejt el, amik aggasztanak.
- Mi? Nem, természetesen nem. Csak a házasságok szempontjából beszéltem. Nem kifejezetten rólunk – a szívem kiugrik a mellkasomból, ahogy bezárja a köztünk lévő rést. Meztelen vagyok, és Harryvel beszélgetek a házasságról, mi a fene történik az életemben?
- Szóval azt mondod, hogy nem jönnél hozzám?
- Nem, nem mennék. Vagyis nem tudom, miért is beszélünk erről egyáltalán? – elrejtem az arcomat a mellkasában, és érzem, hogy nevetéstől rázkódik meg.
- Csak kíváncsi voltam. De most, hogy egy ilyen megalapozott érvvel ajándékoztál meg, lehet, hogy át kell gondolnom a „nincs házasság” álláspontomat. Egy becsületes embert hozol ki belőlem – komolynak néz ki, de kizárt, hogy most az lenne. Ugye? Amint elkezdem megkérdőjelezni az épelméjűségét, felnevet, aztán megcsókolja a halántékomat.
- Beszélhetnénk valami másról? – nyögök fel. A szüzességem elvesztése és a házasságról való beszélgetés túl sok pépes agyamnak.
- Persze. De nem ejtem a lakás dolgot, holnapig adhatsz nekem választ. Nem fogok örökké várni – mondja.
- Milyen édes – a szememet forgatom, mire feláll, hogy megöleljen.
- Ismersz engem, Mr. Romantikus – feleli, majd megcsókolja a homlokomat. – Most pedig menjünk zuhanyozni. Itt állsz meztelenül, amitől az ágyra akarlak dobni és még egyszer megdugni.
Megrázom a fejemet, aztán kihúzódom öleléséből, mielőtt felveszem a köntösömet.
- Jössz, vagy mi? – mondom, és megfogom a piperetáskámat.
- Szeretnék elmenni, de azt hiszem, most zuhanyozni kell – kacsint, mire megütöm a karját, miközben kisétálunk a folyosóra.

21 megjegyzés:

  1. Jujj ez tényleg nagyon aranyos lett. Remélem Lou beleegyezik és ölhetik egymást a házukban.. Meg hát persze nem csak ölhetik.. ;)
    Boldog karácsonyt!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett :) Ezt nem árulhatom el, hamarosan kiderül, és hát igen, remélhetőleg nem csak ölni fogják egymást, ha összeköltöznek :D
      Neked is boldog karácsonyt! Xx

      Törlés
  2. Nagyon jó lett!
    Kellemes és Magyon Boldog Karàcsonyt!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett :)
      Neked is boldog karácsonyt! Xx

      Törlés
  3. Nagyon jó rész lett imádtam !!! Remélem hogy lesz még sok ilyen boldog rész !!!! Boldog Karácsonyt és Kellemes Ünnepeket !
    Lillaxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett! :) Lesznek még ilyen részek, de persze a veszekedés sem maradhat el őket ismerve....
      Boldog karácsonyt neked is! Xx

      Törlés
  4. Jajj, kicsi édes drágaságosságaim!
    Ez egyszerűen eszméletlenül aranyos volt. Olyan jó lenne, ha Lou igent mondana az összeköltözésre. :') Aztán meg az a házasságos dolog. Nem tudom, miért, de nekem Harry ugrott be menyasszonyi ruhában. :D Életeim<3<3

    Egyébként, köszönöm az érdeklődést:) http://tiltottszerelemlarry-daniellecobbler.blogspot.hu/ Ha pedig már ott vagy, nézd csak meg a díjjas bejegyzést... Igen, ott virít a neved:))

    Siess a kövivel, mert elvonási tüneteim vannak már most<3<3
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett :) Nos, hogy igent mond-e vagy sem, az a következő fejezetekből kiderül, nem árulhatom el ;) Harry menyasszonyi ruhában, hát ezen felnevettem, az After Harry elég viccesen festene benne :D

      Jaj, köszönöm szépen a linket is és a díjat is! :)

      Vasárnap körül hozom szerintem Xx ♥

      Törlés
  5. Drága Edinám!

    Még csak most értem ide, de nyugodj meg, itt vagyok! :)
    Megfogadtam, hogy most csak is a történettel kapcsolatban fogok pötyögni, és nem fogok elkalandozni. :)
    Ez a dolog, amikor vizsgálja magát Lou a tükörben, ismerős. Aranyos volt nagyon, de megint elárasztanak az emlékek, lőj le, légy szíves!
    Harry pedig, ezzel, hogy össze akar költözni Lou-val, kissé elhamarkodja a dolgokat és a szíve után megy. De most tudunk neki mit csinálni? Édesek együtt és kész. :)

    Egyébként mondtam már, hogy a fordításod imádom? Mondtam? Na, mindegy. :)
    Imádom Larry-t és azt vettem észre, hogy egyre jobban. Szóval hamarosan le kell magamat lőnöm. Soha nem akartam semmilyen kapcsolatba kerülni a OneDirection-nel, erre tessék. Egy hónapja folyamatosan a zenehallgatási listám élén vannak, de nem csak őket hallgatom. És egyre több 1D-vel kapcsolatos blogot olvasok. Legyen akár hetero, akár Larry. De Larry a szívemcsücske. :)
    Volt már, hogy néztem Larry-s videót és megkönnyeztem, elszorult a torkom. Szóval hivatalosan is kezdek begolyózni. :D

    Mára ennyi volt az ömlengésem és azt, hogy csak a történetről beszélek, megint nem sikerült. Sajnálom. :( ♥

    Millió + 1 ölelés,
    Rina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetlen Rinám!

      Örülök, hogy itt vagy, és tudod így is-úgyis imádom a kommentjeidet :D
      Nos, nekem ehhez még nem volt szerencsém, de biztosan én így tennék. Úgy látom, sok közös van a sztori és a veled megtörtént dolgok között.
      A Harryvel kapcsolatos véleményeddel pedig egyetértek, de hát nekünk ebbe nincs beleszólásunk (sajnos vagy nem sajnos). És igen, nagyon édesek :)

      Szerintem mondtad már, de köszönöm még egyszer :D
      Ó, ennek nagyon örülök, én már kb. két és fél éve egy ilyen világban élek, és őszintén mondom, hogy nagyon sok dologból maradtam volna ki, ha nem ismerem meg ezt az öt idiótát :D Szóval örülök, hogy te is belecsöppentél ebbe :D ♥
      Akkor ketten golyózunk be, ez már velem is előfordult :D

      Jaj, tudod, hogy én nem bánom, szeretek többet is megtudni az olvasóimról, szóval semmi gond :) ♥

      Még legalább ugyanannyi ölelés,
      Edina

      Törlés
    2. Drágám,

      Tudom, hogy szeretsz sokmindent megtudni az olvasóidról.. de ennyit? :D Rólam már annyi mindent tudsz, hogy jaj. :)
      De nem baj, ez egy gyönyörű kapcsolat kezdete! ;) :D ♥
      Sok közös van a saját és a történetbeli Harryék élete között, de talán az egykorúság miatt. Ezt a tegnapi bejegyzésemben is tükröződik. Picit, de igen. Ők is rontanak elndolgokat és én ia, meg mindenki.
      Két és fél éve? Végül is én is benne voltam, de csak a körülöttem élők miatt. Én későn csöpentem bele, de lehez, hogy oka van annak, hogy most. :)
      Én is örülök neki, mert ilyen fantasztikus emberekkel ismerkedhetek meg, mint te is. :) ♥

      Ölelés, pusszanat × millióval.
      Rina

      Törlés
    3. Egyetlen Rina!

      Akiket szeretek, azokról kb. bármennyit :D
      Ó, igen, ezzel egyetértek! :D ♥
      Nos, még nem jutottam el odáig, hogy elolvassam az új bejegyzést, de igyekszem. És igen, mindenki ront el dolgokat...
      Bizony, sosem lehet tudni, én mindenesetre örülök, hogy belekerültél végül :)
      Én is ugyanígy vagyok, a srácok nélkül nem kezdtem volna el blogolni (sem), és így nem "ismerhettem" volna meg ilyen csodás embereket is, mint mondjuk téged :) ♥

      Lots of love,
      Edina

      Törlés
    4. Drágám,

      annyira szívesen hozzá szóltam volna az utánam lévő hölgy kommentjéhez, hiszen végre nem csak egy értelmes Larry shipperrel találkozom :) De türtőztettem magam, így ide írok, hátha ő is látja, meg hát rád is tartozik. :)
      Végülis a shipperré válásom.

      Én az ImagineRinás facebook profilomon láttam egy megosztást. Valami One Direction-nek kapcsolatos dolog. Majd én is unatkoztam egy este és beírtam a YouTube-ba, hogy 1D. Kiadott valami visszaszámlálós dolgot. Mint utólag kiderült, egy klip megjelenést. A Night Changes-t. De még a megjelenés előtt kutakodtam az interneten. Csak olvasgattam utánuk. Aztán szembe jött velem az, hogy Larry. Nem tudom, mi az, vagy kiaz? Azt hittem, hogy új tag. :D Így utána olvastam és kiderült. Jöttek a videók, képek, gif-ek és csak ámultam és ámultam. Onnantól kezdve, azaz azt a pár napot, amíg a NC klip kijött, majd' meg haltam. :)
      Ez az én Larry Shipperes történetem. :) ♥

      Csóközön, Rina

      Törlés
    5. Rinám!

      Annyira egyetértek veled (volt olyan, amikor nem?), csodás ilyen Larry shipperekkel megismerkedni :) Nagyon örülök, hogy leírtad, imádom ezeket olvasni :)

      Milyen jó, hogy említetted ezt a facebook oldalas dolgot. Most minden létező közös oldalunkon megkereslek, ha nem bánod :D Ahol bejelöl, bekövet egy Edina, az én leszek (a twitterem eléggé személyes, ott aztán van minden, előre szólok, csak figyelmeztetésképpen :D). Egyébként mikor barátnőm először azt mondta egy Louis és Harry képre, hogy Larry Stylinson, csak néztem rá, hogy mi van. Aztán ugye leesett, én ekkor hallottam így Larryről először.

      Milliónyi ölelés és puszi,
      Edina

      Törlés
  6. Hát szervusz:3 Én is jöttem írni egy apró véleményt.
    Well, nekem eddig ez a kedvenc fejezetem mind közül. És hihetetlen, hogy az író mennyire jól átadja Harry érzéseit. Szépen, fokozatosan, pont úgy, hogy az olvasó már teljesen kétségbe legyen esve, hogy mikor találnak már végre egymásra XD Legalábbis velem ez történik mindig amikor olvasom. Annyira imádom Harryt, hogy mindent megtesz annak érdekében, hogy Louval még többet legyen együtt. Milyen érzelemskálán ment át, hát hihetetlen. És a fordításod is az:)

    És akkor elmesélném, hogy én hogyan keveredtem ebbe a Larry-őrületbe, mert senkivel nem tudok róla beszélni.xD Szóval, körülbelül egy hónapja egy nyugis estén unatkoztam, ezért elkezdtem blogok után kutakodni. Beírtam a keresőbe valamit, már nem emlékszem rá, és kiadta, hogy Larry Stylinson. Mivel fogalmam nem volt, hogy mi a fene lehet az, ezért rákattintottam, és a fejlécen megpillantottam Harryt és Louist. Alapból gay-hívő vagyok, a történeteim nagyrésze is inkább a melegekről szól. Ezért természetesen elolvastam. Harryt mindig is tehetségesnek találtam, ezért szívesen olvastam minden fejezetet. AZTÁN már csak azt vettem észre, hogy elfogytak a fejezetek, és nem tudtam mit olvasni. Ezért elkezdtem róluk videókat nézni, és hihetetlenül gyorsan megszerettem őket, mind az öt fiút. És a Larry couple a gyengém, imádom őket együtt, és már sírógörcsöt kapok néhány momenten, mert úristen, hogy tudnak így egymásra nézni?! Csodálatosak együtt, és tökéletesek.

    És nagyon várom a folytatást! :)
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, ennek pedig nagyon örülök :)
      Ahogyan annak is, hogy ennyire tetszett ez a fejezet. Egyet kell értenem, én kifejezetten imádom Harry szemszögeit (később sokkal több lesz), borzasztó jó belelátni az ő fejébe is. Főleg amikor a Louis-val kapcsolatos érzelmeiről van szó, csodálatos, úgyhogy egyetértek. Jaj, köszönöm szépen :)

      Ó, nekem aztán nyugodtan elmesélheted, azt különösen szeretem olvasni/hallani, amikor azt mesélitek, hogyan szerettétek meg Larryt :D Nálam ez fordítva volt, először az öt srácot szerettem meg, aztán Larryt, videók által, végül jöttek a fanficek. Amiktől nem tudok szabadulni, mostanában különösen sokat olvasok belőlük :D És hát igen, ezt én is sokszor kérdezem magamtól... Hihetetlen, hogy van, aki még mindig nem látja ezt a csodát...

      Vasárnap környékén hozom :)
      xoxo

      Törlés
  7. Hát fantasztikus egy rész volt! Tetszik hogy Louis már nem ártatlan ;)) megérte várni rá. De nemsokára remélem összeköltöznek ^-^ És Harry űber cuki,és gyengéd :33 gratula az isteni és csodálatos fordításhoz!! <3 Utólag is Boldog Karácsonyt!!!:$ lots of love Viki T. Köszi a kövi rész mikor lesz?? Nem hiszem hogy Harry ilyen érzelmes és gyengéd lett!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett :) Hát igen, már nem nagyon mondható annak :D Hogy végül összeköltöznek-e, az hamarosan kiderül, ez a cuki Harry pedig imádnivaló :3 Jaj, köszönöm szépen :) Neked is boldog karácsonyt! :) Valamikor holnap délután hozom. Nos, mondjuk úgy, hogy csak átmenetileg ilyen aranyos...

      Törlés
    2. És jópár résszel ezelőtt szó esett arról hogy Harrynek van valami titka!? Az már kiderült vagy még nem!? Mert nem emlékszem :/// :ooo 'átmenetileg ilyen aranyos???' = vagyis várható a nem épp gyengéd Harry!? :( :oo nembaj én őt is szeretem...éppen annyira amennyire az írásod :* hát akkor van miért holnap felkelni ;) lots of love Viki T.:)

      Törlés
    3. Nos, igen, van, amit nem mondott el Louis-nak, még nem derült ki. Hát majd lesz veszekedés, mert miért ne, na meg ugye róluk van szó. Ó, köszönöm szépen :) Bizony, nemsokára itt lesz az új :)
      xoxo

      Törlés
    4. Hát nagyon várom..,:) és.igazán nincs mit :*^^

      Törlés