2015. március 13., péntek

Chapter 96

Sziasztok! :)
Végre péntek (a hetemet hagyjuk inkább szokás szerint), és végre itt az új fejezet is. Ahogy említettem múlthéten, veszekedésből nincs hiány, most jön a folytatás, de azért egy adagnyi cukiság is van benne, ez kompenzálja a sok drámát. Kíváncsi vagyok, mit szóltok majd a fejleményekhez. És még egy fontos dolgom maradt, nagyon köszönöm a több mint 100.000 kattintást, elképesztőek vagytok, tényleg! ♥ Szerencsére pont sikerült elkapnom hétfő este, úgyhogy emlékem is van róla, köszönöm még egyszer! :) Ó, és jövőhéten hozom a következőt, már csak 3 fejezet van hátra.
Kellemes olvasást! :) Xx



Chapter 96

- Mit mondtál az előbb? – az álla a padlón lehet.
- Hallottál. Ez a mi lakásunk úgy, mint mindketten itt lakunk – a csípőmre teszem a kezeim a drámaibb hatás kedvéért.
- Kizárt, hogy te itt lakj. Nem engedhetsz meg magadnak egy ilyen helyet, mint ez! – gúnyolódik. Nyilvánvaló, hogy nem hisz nekem.
- Szeretnéd látni a bérleti szerződésünket, mert van egy másolatom.
- Ez az egész szituáció még rosszabb, mint gondoltam. Tudtam, hogy buta voltál, amiért szórakoztál ezzel a… a fiúval. De egyszerűen hülye vagy, amiért összeköltöztél vele! Még csak nem is ismered! Még nem is találkoztál a szüleivel, nem szégyellsz a nyilvánosság előtt mutatkozni vele? – kérdezi, haragom pedig felforr. Mielőtt megállíthatnám magamat, az arcában vagyok.
- Hogy mersz idejönni az otthonomba és sértegetni őt?! Jobban ismerem őt, mint bárki, ő meg jobban ismer engem, mint te valaha is tudnál! És valójában már találkoztam a családjával, az apjával legalábbis. Tudni akarod, hogy ki az apja? Ő a WSU rohadt kancellárja! – üvöltöm. Utálok Harry apjának rangjával dobálózni, de ez az a fajta dolog, ami kizökkentené őt.
Harry aggódó arckifejezéssel jön ki a hálószobából. Mellém áll és megpróbál visszahúzni az anyámtól, akárcsak legutóbb.
- Ó, nagyszerű! Itt van az emlegetett szamár – forgatja a szemét Harryre. – Az apja nem a kancellár – nevet fel félig.
- De, az. Meglepődtél? Ha nem lettél volna annyira elfoglalt azzal, hogy ítélkező legyél, rájöhettél volna. És ne merj megpróbálni visszatáncolni és barátságosnak lenni vele most már. Meg sem érdemled, hogy megismerd őt. Ő olyan módokon volt ott nekem, ahogyan te sosem, és nincs semmi… úgy értem semmi! Amivel távol tarthatnál tőle! – az arcom piros és könnyekkel áztatott, de nem is érdekel.
- Nem beszélsz velem így! Azt hiszed, hogy csak azért, mert vettél magadnak egy divatos kis lakást és feltettél egy kis szemceruzát, hirtelen férfi vagy? Édesem, utálom ezt elmondani neked, de úgy nézel ki, mint egy kurva, együtt élni valakivel tizennyolc évesen! – üvölti, aztán közelebb lép. Harry lesüti rá a szemeit figyelmeztetésképp, de anyám figyelmen kívül hagyja. – Jobb, ha véget vetsz ennek, mielőtt elveszíted az erényedet, Louis. Csak vess egy pillantást a tükörbe, aztán nézz rá! Ti nevetségesen néztek ki együtt, ott volt neked Natalie, aki nagyszerű volt neked, és te eldobtad őt… ezért! – int Harry felé.
- Natalie-nak semmi köze ehhez – felelem.
Harry állkapcsa megfeszül, én meg csendesen könyörgök neki, hogy ne mondjon semmit.
- Natalie szeret téged, és tudom, hogy te is szereted őt. Most pedig hagyd abba ezt a lázadó színjátékot és gyere velem, vissza foglak juttatni a szobádba, Natalie pedig biztosan meg fog neked bocsátani.
- Annyira őrült vagy. Őszintén, anya, hallod magad?! Nem akarok veled menni, én itt élek Harryvel és szeretem őt. Nem Natalie-t. Törődök Natalie-val, de nem úgy. Csak a te befolyásod volt az, amitől azt gondoltam, hogy szeretem őt, mert úgy éreztem, hogy ezt kellene tennem. Sajnálom, de Harryt szeretem, és ő is szeret engem.
- Louis! Ő nem szeret téged, csak addig fog itt maradni, amíg be nem jut a nadrágodba. Nyisd ki a szemed, kisfiú!
Valami, ahogy az előbb „kisfiú”-nak hívott, átküld a határon.
- Már bejutott a nadrágomba, és tudod mit? Még mindig itt van!  - kiáltom. Harry és anya ugyanazon a döbbent arckifejezésen osztozik, de az anyámé átalakul undorrá, míg Harryé egy egyetértő homlokráncolássá.
- Elmondok neked egy dolgot, Louis William Tomlinson, amikor összetöri a szívedet és nem lesz hova menned… jobb, ha nem jössz hozzám – köpi a szavakat.
- Ó, hidd el, nem mennék. Csak dühös vagy, mert nekem van valakim, aki ténylegesen szeret engem, neked pedig soha nem volt és soha nem is lesz. Nem tudsz többé irányítani engem, felnőtt vagyok. Csak azért, mert nem tudtad apát irányítani, nem ad neked jogot arra, hogy megpróbálj irányítani engem! – amint a szavak elhagyják a számat, megbánom őket. Tudom, hogy apám bevonása ebbe sok, túl sok. Mielőtt bocsánatot kérhetnék, érzem a kezét összekapcsolódni az arcommal. A megdöbbenés fájdalmasabb, mint a támadás.
Harry közénk lép, majd kezét az anyám vállára teszi. Az arcom csíp, és megharapom az ajkam, nehogy jobban sírjak.
- Ha nem takarodsz a lakásunkból, hívom a rendőrséget – figyelmezteti őt Harry. Nyugodt hangja hidegrázást küld végig a gerincemen, majd észreveszem anyát megborzongani, biztosan vele is ugyanez történt.
- Nem tennéd – provokálja.
- Kezet emeltél rá, pontosan előttem, és azt hiszed, hogy nem hívnám rád a rendőrséget? Ha nem lennél az anyja, sokkal rosszabbat csinálnék ennél. Most pedig öt másodperced van, hogy eltakarodj – mondja, én pedig tágra nyílt szemekkel nézek az anyámra, kezemet égő bőrömhöz teszem. Nem tetszik, ahogy megfenyegette őt, de azt akarom, hogy elmenjen az anyám. Egy kihívó bámulási meccs után a kettejük között, Harry felmordul: – Két másodperc.
Anya megsértődik, aztán az ajtó felé indul, cipősarkának hangos kopogása visszhangzik a betonpadlón.
- Remélem, boldog vagy a döntéseddel, Louis – feleli, majd becsapja az ajtót.
Harry körülölel karjaival a legvigasztalóbb és legmegnyugtatóbb öleléssel, és pontosan ez az, amire most szükségem van.
- Annyira sajnálom, bébi – mondja a hajamba.
- Sajnálom, hogy azokat a szörnyű dolgokat mondta rólad – kérek bocsánatot.
- Shh. Ne aggódj miattam. Az emberek mindig mondanak rólam dolgokat – emlékeztet engem.
- Ez nem hozza rendbe – mondom neki.
- Louis, kérlek, ne aggódj most miattam. Mire van szükséged? Tehetek érted valamit? – kérdezi.
- Talán egy kis jég? – fulladozom.
- Persze, bébi – csókolja meg a homlokomat, majd a hűtőhöz sétál.
Tudtam, hogy az anyám idejövetele nem fog jól végződni, de nem számítottam rá, hogy olyan rossz lesz, mint amilyen volt. Egyrészt nagyon büszke vagyok magamra, amiért szembeszálltam vele, de ugyanakkor rettenetes bűntudatom van amiatt, amit az apámról mondtam. Tudom, hogy nem anya hibája volt, hogy elment, és magányos volt az elmúlt nyolc évben. Még csak randira sem ment soha apa óta, minden idejét nekem szentelte, és olyan férfivá nevelt, amilyet akart, hogy legyek. Azt akarja, hogy olyan legyek, mint ő, az pedig egyszerűen nem én vagyok.
Bárcsak örülne nekem, és látná, hogy mennyire szeretem Harryt. Tudom, hogy a rosszfiús képe rázta meg anyát, de ha csak rászánná az időt, hogy megpróbálja megismerni őt, úgy hiszem, annyira szeretné őt, amennyire én. Amíg Harry nem goromba, ami nem valószínű. Talán én vagyok az egyetlen ember, akit valaha is beenged, az egyetlen, akinek feltárja a titkait, és az egyetlen, akit szeret, ezzel pedig semmi bajom.
Harry kihúzza a széket mellettem, és az arcomhoz teszi a rögtönzött jeges zacskót, amit csinált. Puha konyharuhát használt, amely nagyszerű érzés a bőrömnek.
- Nem tudom elhinni, hogy megpofozott – mondom lassan.
- Én sem. Azt hittem, hogy meg fogok őrülni – feleli, majd a szemeimbe néz.
- Én is azt hittem – vallom be, aztán megajándékozom őt egy gyenge mosollyal.
Úgy érzem, mintha ez a nap egy hétre húzódna el, ez életem leghosszabb és legkimerítőbb napja.
- Túlságosan is szeretlek, vagy hidd el, megtettem volna – mosolyodik vissza, majd mindkét szemhéjamat megcsókolja.
Úgy döntök, hogy elhiszem, hogy valójában nem tett volna anyával semmit, hogy csak blöfföl. Valahogy tudom, hogy nem, és ettől még jobban szeretem. Már megtanultam, hogy amikor rólam van szó, Harry inkább ugat, mint harap.
- Nagyon szeretnék lefeküdni – mondom neki, mire bólint.
- Persze.
Harry egész éjjel szorosan ölel, és elsuttogja, hogy mennyire szeret engem, mielőtt álomba merülök. Álmaim egy rémült, göndör hajú fiútól ködösek, aki az anyukája után kiált.

Másnap reggel elégedetten látom, hogy anyám támadása nem hagyott semmilyen látható nyomot. A mellkasom még mindig fáj a már így is omladozó kapcsolatunktól, de nem vagyok hajlandó ezzel foglalkozni ma.
Lezuhanyozom és megcsinálom a hajamat, mielőtt felébresztem Harryt. Felteszek egy kis sminket, majd áthúzom a fejemen Harry tegnapi pólóját. Megkordul a gyomrom, úgyhogy csendesen a konyhába megyek, és úgy döntök, hogy készítek Harrynek és nekem reggelit. A lehető legjobb módon akarom kezdeni a napot, így mindketten boldogok és nyugodtak maradhatunk az esküvő előtt. Mire elkészülök, elég büszke vagyok az ételre, amit készítettem. A pult baconnel, tojással, pirítóssal, palacsintával és még rösztivel is meg van töltve. Tisztában vagyok azzal, hogy túl sok kaját csináltam kettőnknek, de nem érdekel. Harry amúgy is hatalmas mennyiségű ételt eszik meg, szóval nem kellene, hogy sok maradjon.
- Woah… Mi ez az egész? – kérdezi rekedtes, álmos hangon. Mögém sétál, aztán karjait derekam köré fonja. – Pontosan ez az, amiért együtt akartam élni – mondja a nyakamba.
- Miért? Hogy reggelit csinálhassak neked? – nevetek fel.
- Nem… vagyis igen. Ez, és hogy arra ébredjek fel, hogy félig felöltözve látlak a konyhában – vigyorodik el, majd megcsípi a nyakamat. Megpróbálja felemelni a póló szegélyét és megszorítani a combom felső részét.
- Tartsd magadnál a kezeidet a reggeli utánig, Styles – szidom őt le, és egy kanalat lengetek az arcába.
- Igen, uram – kuncog fel, majd megfog egy tányért, megpakolva kajával.
Reggeli után kényszerítem Harryt, hogy zuhanyozzon le, az erőfeszítései ellenére, hogy visszahúzzon az ágyba. Sötét vallomása és a veszekedés az anyámmal elfeledettnek tűnik a reggeli fényben. Lélegzetem elveszik a mellkasomban, amikor Harry kisétál a fürdőből a ruhájában az esküvőre. A fekete öltönynadrág szoros, de ellóg a csípőjétől a legfinomabb módon, a fehér ing ki van gombolva, felfedve tónusos felsőtestét, a csokornyakkendő pedig a nyaka körül lóg.
A szám száraz, és nem tudom nem őt bámulni. Hálás vagyok, hogy Harry semmit sem mond arról, hogy őt bámulom.
- Nagyon jól nézel ki – mondom neki egy időnyi bámulás után. Ő vállat von, majd felveszi a fekete kabátját, befejezve a kinézetét.
Arca lángol, én pedig nem tehetek róla, de felkuncogok. Meg tudom mondani, hogy teljesen kényelmetlenül érzi magát így öltözve, és ez imádnivaló.
- Miért nem vagy felöltözve? – kérdezi.
- Az utolsó percig vártam, mivel az öltönyöm teljesen fehér – felelem, mire játékosan kigúnyol.
Amikor felveszem az öltönyt, a nadrág még szorosabb, mint emlékeztem, de úgy tűnik, Harry megfelelőnek tartja. Szemei majdnem kiugranak a helyükről az öltönyben lévő látványomra. Tőle mindig annyira szépnek és kívánatosnak érzem magam.
- Amíg az összes pasi az apámmal egyidős, nem kellene, hogy problémánk legyen – vigyorodik el. A szememet forgatom, aztán megcsókolja a homlokom. – Teljesen lenyűgöző vagy – mondja nekem, majd ismét megcsókol.
Körbemászkálunk, hogy meggyőződjünk róla, mindenünk megvan, amire szükségünk van az esküvőre, ahogy elrakom a telefonomat a zsebembe, Harry megragad a derekamnál fogva.
- Mosolyogj – feleli, és előveszi az ő telefonját.
- Azt hittem, hogy nem csinálsz képeket.
- Megmondtam, hogy csinálok egyet, úgyhogy csináljunk egyet – mosolya bolondos és fiatalos, ez pedig dagasztja a szívemet. Elmosolyodok, majd Harryhez hajolok, miközben elkészíti a képünket. – Még egyet – utasítja, mire kinyújtom a nyelvem az utolsó pillanatban. A megfelelő pillanatban készíti el, nyelvem az arcán van, szemei tágra nyíltak és tele vannak humorral.
- Ez a kedvencem – mondom neki.
- Csak kettő van.
- Igen, de akkor is – megcsókolom, mire csinál még egyet.
- Véletlen volt – hazudja, és hallom őt még egyet készíteni, miközben a szememet forgatom rá.
Harry megáll tankolni közel az apja házához, így nem kell megállnunk érte hazafelé. Ahogy tankol, egy ismerős autó kanyarodik be a parkolóba. Zayn vezet, Niall pedig az első ülésen van. Zayn két kútoszloppal arrébb parkol le Harry autójától, aztán kiszáll, hogy bemenjen. Eláll a lélegzetem, amikor meglátom az arcát, az ajka duzzadt, mindkét szeme fekete és kék. Az arcán van egy mély lila zúzódás, amikor pedig észreveszi Harry autóját, egy dühös, komor tekintet foglalja el jóképű, de megsérült arcát. Mi a fene? Egyáltalán nem mond semmit, vagy tudomásul sem vesz Harryt és engem. Harry másodperceken belül visszaszáll az autóba, és megfogja a kezemet. Lenézek egybefonódott kezeinkre, a lélegzetem pedig eláll. Szemeim átvizsgálják sérült ujjperceit.
- Te! – mondom, mire felemeli szemöldökét. – Te verted meg őt, ugye? Ő az, akivel verekedtél, és ez az, amiért egyszerűen figyelmen kívül hagyott minket!
- Megnyugodnál? – szólal meg nyers hangon, majd feltekeri az ablakot, mielőtt kihajt a parkolóból.
- Harry…
- Beszélhetnénk erről, kérlek, az esküvő után, már amúgy is ideges vagyok. Kérlek? – könyörög, mire bólintok.
- Rendben. Az esküvő után – egyezek bele, ő pedig megfogja a kezemet az ő szabad kezével, és gyengéden megszorítja.

22 megjegyzés:

  1. gyerekek lassuak vagytok:D egyaltalan nem kommentezobol valtam elsove <3 annyira ugyes vagyok..:) fuuu nagyon nagyon tetszett eza resz annyira buszke vagyok Loura h szembe mert szallni az anyjaval...azt hittem megtepem az anyjat...Harry helyeben ahhh nemtom mit csinaltam volna...jajj annyira aranyosak <3 azt hittem elolvadok:ooo a vege meg..fuuu Harry megfoglak verni...viszont ESKUVO😍😍 kivancsi vagyok Harry h birja majd...MARCSAK 3 RESZ? :(((( gyerekek megfogunk halnii...kesz vegunk van...ahh nagyon jo resz lett koszonnjk <3
    puszii:Dóri :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, mostanában te vagy az első (amilyen nagy harc megy érte mindig, gratulálok :D). Örülök, hogy tetszett, és igen, én is büszke voltam/vagyok Louis-ra ezért, ügyesen csinálta, bár a végén tényleg kissé túlzásba esett. Harry pedig... szerintem örüljünk, hogy sikerült nyugodtnak maradnia. Egy kicsi függővég, de csak mert régen volt :'D Bizony, hogy esküvő, ezek a részek jók lesznek ;) Így van, már csak 3, elrepült az idő :') Örülök, hogy tetszett, nagyon szívesen :) xoxo

      Törlés
  2. Oh,második!! De a rész az number 1!!:)
    Hát,Lou anyukája durva volt,csodálkoztam hogy Garry nem tett semmit(mint fizikailag)...tényleg cuki rész volt,és volt benne dráma is,de persze igy imádjuk ezt a blogot!^^ Az meg nem mindegy,hogy a fia "festi" magát?? Na és!? Most komolyan..nem tehet róla Lou,hogy meleg....szerintem aranyosak együtt,bárki,bármit mond:3
    Én a való életbe is igy vagyok a melegekkel,lehet a szülöknek ezt nehéz feldolgozni,de mégiscsak az ö gyereke,és hát a gyerek boldogsága a legfontosabb...szerintem ^_^
    A Zaynes ügy,meg feletébv fura,milyen indok végett verte meg öt?? :oo
    Hát,már nagyon várom a kövi részt!! Köszi,puszi
    Viki T. Rajongód

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDD
      Igen, nem semmi kirohanása volt, de nem az utolsó, ez gondolom, nem meglepő. Ahogyan az is, hogy Harry viszonylag nyugodt volt. Teljesen egyetértek :) Úgy látszik, Lou anyjának nem mindegy, ami elég szomorú, az ő dolga az lenne, hogy támogassa a gyerekét bármi történik is.
      Így van, jól látod :) Ha a szülő a saját gyereke ellen van ezért, aki ki legyen mellette?
      Az bizony, de majd később ki fog derülni.
      Jövőhéten hozom és nagyon szívesen :)
      xoxo

      Törlés
  3. Ah ez annyira aranyos volt, hogy belehalok. Főleg amikor fotókat csináltak. Sies a kövivel mert már nagyon de nagyon érdekel a folytatása !!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett, és igen, az az egyik nagy kedvencem a cuki pillanataik közül :3 Jövőhéten itt lesz :) Xx

      Törlés
  4. Nagyon vártam már ezt a részt!! Louis anyját jól megpofoznám, amiért így bánik a fiával, az elején még semmi bajom nem volt vele, de aztán egyre jobban kezdtem megutálni! Húzzon a fenébe!!! Jó, oké, nem lehet egyszerű ez a helyzet, de ha szereti a fiát, akkor elfogadja olyannak, amilyen! Ennyi!
    Harryék meg nagyon aranyosak voltak :3
    Megverte Zaynt?? OMG! Már megint baj lesz! Huh, kövit akarok! VÁÁÁ! :D
    Imádom! :D
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az elején nekem sem volt vele bajom, de aztán egyre jobban kiakadtam rá, úgyhogy teljesen átérzem, és egyetértek.
      Bizony, kis édesek :3
      Nos... igen, a későbbiek folyamán kiderül minden ;)
      Örülök, hogy tetszett :) Xx

      Törlés
  5. Húúú, ez a rész nagyon jó volt! :3 Egyben cuki, és egyben izgalmas is.
    Louis anyja nagyon durva volt! :oo Ügyes volt Louis, hogy szembe mert szállni ellene! és Harry is hogy megvédte őt! ^w^ Na, most megyek és én pofozom meg az anyját! ><
    Na és miért pont itt van vége???
    Harry verte meg Zaynt?! Úristen, de miért??
    Nagyon tudni akarom már!
    És az esküvőre is kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett :)
      Az biztos, őrület, amit leművelt. Így van, Lou ügyes volt, Harry pedig édes :) Meg is érdemelné azt a felpofozást.
      A jó öreg függővég... :D
      Bizony, hamarosan kiderül :)
      Jaj, az nagy édes lesz :3 Xx

      Törlés
  6. Szia<3
    Annyira élveztem Lou és az anyja közt lévő veszekedést:o jujjj:s
    Ez a nő, olyan mintha nem is az anyja lenne:o nem érti meg őt, pedig lassan el kéne fogadnia a helyzetet. Remélem elfogja:)
    Nagyon várom a kövit, ez is fantasztikus volt, mint a többi, és kíváncsi vagyok hogy mi is volt Zayn és Harry közt... miért verte meg??:O
    Pussz!<3
    Brigi.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Hát nem volt semmi az a veszekedés, az biztos...
      Egyetértek, oké, hogy ő nem ezt akarja, de nem szólhat bele ennyire a fia életébe, aki már felnőtt... Én is remélem :)
      Örülök, hogy tetszett, és csak annyit mondhatok, hogy a későbbiek folyamán ki fog derülni :)
      ♥ xoxo

      Törlés
  7. Már csak 3 rész??? :O Ugye lesz 2. évad is???♡♡♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, már csak 3 rész van hátra, de igen, lesz 2. évad is :) Xx

      Törlés
  8. Wooooow!! nagyon imádtam ezt a részt is *---*
    Ügyi vagy, hozd hamar a kövi részt ^_^
    Ui.: a 2. évadot belinkeled majd az utolsó részhez, vagy hol találjuk meg?? :oo
    Pussz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett :)
      Pénteken itt lesz :)
      U.i.: Igen, majd megadom a linket, de mindent el fogok mondani az utolsó rész után :) Xx

      Törlés
  9. Hát Louis anyukáját utáltam ebben a részben! Nagyon csúnyán beszélt a fiával. Szegényt úgy sajnáltam. :( Harry viszont nagyon édesen gondoskodott róla! :) Jaj meg imádom amikor becézgeti Louist! <3 A reggelizős jelenet meg nagyon aranyos volt, kis édesek együtt! :) Végre eljött az esküvő na kíváncsi leszek rá mi lesz itt. :D Hú hát álmomban nem gondoltam volna, hogy Zaynnel verekedett, ötletem sincs mi történhetett, de hát meg sem lepődöm amilyen kiszámíthatatlan a történet! :D Gratulálok a 100.000 kattintáshoz! :) Puszi Lia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is csodálom, és igen, szörnyű dolgokat mondott, ezt egyáltalán nem így kellett volna kezelnie. De ezek után legalább Harry extra cuki volt, ez kárpótolt szerintem mindenkit :) Édes részek jönnek, imádni fogjátok ;) Az biztos is, hogy kiszámíthatatlan ez a sztori, biztosan nem gondoltok arra, ami történt, de majd kiderül hamarosan :) Köszönöm szépen, ez a ti érdemetek! ♥ Xx

      Törlés
  10. Szia! Nagyon tetszett ez a rész! Már nagyon várom a kövit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök neki, és már kint is van az új :) Xx

      Törlés