2015. március 6., péntek

Chapter 95

Helló! :)
Megint csak hihetetlen, hogy lett még ma időm a frissítésre (utálom ezt az évet), az irodalom tételek és az üzleti tanulás közben ez képtelenségnek tűnt :'D De szerencsére megoldottam, úgyhogy itt is van. Ha hiányoltátok volna a drámát, akkor most megkapjátok, ebben és még a következőben is lesz elegendő, de többet nem is mondok. Kíváncsi leszek a véleményeitekre, jövőhéten pedig hozom az újat. Jaj, és még egy dolog. Tudom, hogy kicsit messze van, de időben akarok szólni :D Ha egyszer elérjük a 100.000 kattintást és esetleg lemaradnék róla, valaki, aki pont elkapja, leprintscreenelné nekem? Csak szeretném, ha lenne erről egy emlékem :) Millió csók és ölelés előre is, ha valaki megteszi majd ♥
Kellemes olvasást! :) Xx



Chapter 95

- Ehetek most már? – kérdezi Harry, mire felemelem a fejemet. Nem mozdultunk a helyünkről a széken legalább harminc perce.
- Igen – ajándékozom meg egy gyenge mosollyal és kimászom az öléből, de visszahúz.
- Azt nem mondtam, hogy kelj fel, csak csúsztasd át a tányéromat – mosolyodik el.
Van egy olyan érzésem, hogy Harry nem akarja tovább megbeszélni a vallomását, így elé teszem a tányérját, majd átnyúlok a kis asztalon az enyémért. Még mindig szédülök ettől az új információtól, és most már egy kicsit kellemetlenül érzem magam amiatt, hogy reggel elmegyünk az esküvőre.
- Sokkal jobb szakács vagy, mint vártam, remélem, tudod, hogy most már elvárom, hogy gyakran főzz – mondom neki, miközben az utolsó falatot kapom be.
- Majd meglátjuk – feleli teli szájjal. – Még mindig dühös vagy? – kérdezi, miután bepakolok a mosogatógépbe.
- Nem igazán, még mindig nem vagyok boldog amiatt, hogy egész éjjel nem jöttél haza, és még mindig tudni akarom, hogy kivel verekedtél és miért – felelem. Kinyitja a száját, hogy megszólaljon, de megállítom őt. – De nem ma este – teszem hozzá. Nem hiszem, hogy bármelyikünk is több dolgot tudna kezelni ma este.
- Oké – mondja lágyan. Aggodalom villan fel a szemeiben, de úgy döntök, hogy hagyom.
- Ó, és nem értékeltem, hogy az arcomba dobtad a gyakornoki állásomat. Az tényleg megbántotta az érzéseimet.
- Tudom, ezért mondtam – válaszolja egy kicsit túl őszintén.
- Pontosan ezért nem tetszik.
- Sajnálom.
- Ne csináld újra, oké? – mondom neki, mire bólint. – Kimerült vagyok – nyögök fel egy kis kísérletet téve arra, hogy megváltoztassam a témát.
- Én is. Feküdjünk le az este további részére. Úgy hagytam a villanyt.
- Nekem kellene azt csinálnom – nézek rá mogorván.
- Egyszerűen nekem adhatod érte a pénzt… ha szeretnéd.
- Szeretném. Nem vagyok hajlandó itt lakni és nem fizetni semmit – emlékeztetem őt.
- Tudom… tudom – forgatja a szemét, majd leül mellém az ágyra.
- Mikor indulunk holnap az esküvőre? – bámulok a falra.
- Amikor kedvünk van hozzá.
- Háromkor kezdődik, szóval szerintem kettőkor ott kellene lennünk – magyarázom.
- Egy órával hamarabb? – nyafog, mire bólintok. – Nem tudom, miért ragaszkodsz… – mondja, de félbeszakítja őt a telefonom csörgése. A tekintet Harry arcán, miközben áthajol, hogy megfogja, azonnal elmondja nekem, hogy ki az. – Miért hív? – förmed rám.
- Nem tudom, Harry, de azt hiszem, fel kellene vennem – veszem el a telefonomat a kezéből. – Natalie? – hangom lágy és remegő, ahogy Harry haragos tekintettel figyel.
- Szia, Louis, sajnálom, hogy egy péntek este hívlak, de… nos… – pánikba esettnek hangzik.
- Mi az? – erőltetem, több időt vesz igénybe, mint a szükséges, hogy stresszes helyzeteket magyarázzon el.
Amikor átnézek Harryre, azt tátogja, hogy „hangosítsd ki”. A szememet forgatom, de kihangosítom Natalie-t, így Harry tud hallgatózni.
- Anyukád kapott egy hívást a kollégiumi felügyelőtől, hogy kifizették a végszámládat a szobáért, szóval tudja, hogy kiköltöztél. Mondtam neki, hogy fogalmam sincs, hogy hol laksz most, ami az igazság, de nem hajlandó hinni nekem, és most oda tart.
- Idejön? A kampuszra?
- Igen, azt hiszem, nem tudom, de azt mondta, hogy meg fog találni téged, és nagyon dühös. Csak figyelmeztetni akartalak, tudod, hogy odamegy.
- Nem tudom elhinni! – kiáltom a telefonba, aztán megköszönöm Natalie-nak, mielőtt lerakom a telefont. – Nagyszerű… idejön most az anyám. Milyen kiváló módja annak, hogy eltöltsük a ma estét – dőlök hátra az ágyon.
- Nem fog megtalálni téged. Senki sem tudja, hogy hol lakunk – biztosít engem, majd elhúzza a frufrumat a homlokomról.
- Talán nem talál meg, de biztosan minden egyes embert meg fog kérdezni, akit lát, és egy nagy jelenetet fog rendezni – takarom el arcomat a kezeimmel. – Csak el kellene mennem megkeresni őt.
- Vagy felhívhatod őt és megadhatod neki a címünket, hadd jöjjön ide. A te területedre, így te leszel fölényben – ajánlja.
- Rendben vagy ezzel? – mozdítom el kezeimet az arcomtól.
- Persze, ő az anyád, Louis.
- Felhívom – határozom el, aztán tárcsázom őt.
Nem mondok el neki semmilyen részletet a lakásról, vagy arról, hogy hol élek, csak a címet adom meg neki, majd bontom a vonalat.
- Még mindig félórányira van – sóhajtok fel, és kimászom az ágyból, hogy rendet rakjak.
- A lakás már tiszta. Alig érintettünk meg bármit is – feleli Harry.
- Tudom, de ettől jobban érzem magam.
Miután összehajtottam és elraktam néhány ruhadarabot, amik a földön voltak, meggyújtok egy gyertyát a nappaliban, aztán az asztalnál várok az anyámra, hogy megjelenjen. Nem kellene olyan idegesnek lennem, mint amilyen vagyok, mert felnőtt vagyok és meg tudom hozni a saját döntéseimet, de ismerem őt, és meg fog őrülni. Már amúgy is túlságosan érzelmes vagyok a kis bepillantástól Harry múltjába, amit kaptam egy órával ezelőtt, és nem tudom, hogy megvan-e bennem az erő, hogy veszekedjek az anyámmal ma este. Örülök, hogy csak nyolc óra van, így remélhetőleg nem fog sokáig maradni, mi pedig elég korán lefeküdhetünk, hogy ne legyünk fáradtak holnap az esküvőn.
- Akarod, hogy itt legyek veled, vagy adjak nektek egy kis időt, hogy megbeszéljetek mindent? – kérdezi Harry.
- Azt hiszem, kellene egy kis idő szemtől szembe – mondom neki. Amennyire akarom, hogy mellettem legyen Harry, hogy harcoljon az anyámmal velem együtt, tudom, hogy a jelenléte rosszabbá fogja tenni a dolgokat. – Várj… most jutott eszembe valami, amit Natalie mondott. Azt mondta, hogy kifizették a végszámlámat a szobámért – nézek rá kérdő tekintettel.
- Igen… és?
- Te fizetted ki, ugye?! – kiáltom félig. Nem igazán dühből, csak meglepődésből és bosszúságból.
- És… – von vállat Harry.
- Harry! Abba kell hagynod, hogy pénzt költesz rám, ettől kellemetlenül érzem magam.
- Nem értem, mi olyan nagy dolog ebben. Nem volt olyan sok – vitatkozik.
- Mi vagy te, titokban gazdag vagy valami? Drogot árulsz? – nevetek fel félig.
- Nem, csak sok pénzt keresek, és nem költöm el. Tavaly egész végig ingyen éltem itt, miközben dolgoztam, szóval a fizetésem csak folyamatosan felhalmozódott. Sosem volt igazán semmim, amire pénzt költhettem volna… de most van, és szeretem csinálni, úgyhogy ne vessz velem ezen össze – mosolyodik el.
- Szerencséd van, hogy az anyám úton van, és csak az egyikőtökkel van időm harcolni – ugratom, mire felkuncog.
Nem tetszik, hogy Harry rám költi a pénzét, de nem akarok most ezen veszekedni vele, és meg tudom mondani, hogy van valamilyen furcsa élvezete abból, hogy ezt csinálja.
Néhány perccel később kopognak… illetve verik az ajtót.
- Közvetlenül a másik szobában leszek. Szeretlek – feleli Harry, majd egy gyors csókot ad, mielőtt elhagyja a szobát.
Olyan nagy levegőt veszek, amilyet csak tudok, hogy megtöltsem a tüdőmet, aztán kinyitom az ajtót. Az anyám hátborzongatóan tökéletesen néz ki, mint mindig. Semmi jele elkenődésnek erősen kifestett szemei körül, vörös rúzsa sima és selymes, barna haja pedig szépen egy gyűrűben van megcsinálva.
- Mi a fenét képzelsz, mit csinálsz, hogy kiköltözöl a kollégiumból anélkül, hogy elmondanád nekem?! – kiáltja, majd benyomul mellettem a lakásba.
- Nem hagytál sok választási lehetőséget – vágok vissza. A be- és kilégzésre koncentrálok, hogy olyan nyugodt maradjak, amilyen csak tudok.
- Tessék? Hogy-hogy nem hagytam neked választási lehetőséget?
- Megfenyegettél, hogy nem segítesz kifizetni a kollégiumot – emlékeztetem őt, és karba teszem a kezem.
- Adtam neked választási lehetőséget, de te a rosszat választottad – csattan fel.
- Nem, anya, nem a rosszat választottam.
- Látod, nézz magadra. Nem ugyanaz a Louis vagy, akit kitettem a főiskolánál három hónappal ezelőtt – mutogat a kezével fel és le a testemen. – Ellenszegülsz nekem, még kiabálsz is velem! Még van merszed! Mindent megtettem érted, erre te az egészet eldobod.
- Nem dobok el semmit! Egy kitűnő gyakornoki állásom van, ami nagyon jól fizet, van autóm és 4.0-s tanulmányi átlagom. Mi egyebet akarhatsz még tőlem? – kiáltok vissza.
- Nos, kezdetnek legalább átöltözhettél volna, mielőtt megjöttem. Őszintén, Louis, pokolian nézel ki – hangja tele van rosszindulattal, ahogy lenézek a pizsamámra. – És mi ez… már sminkeled is magad? Ki vagy te? Te nem az én Louis Tomlinsonom vagy, az már biztos. Az én Louis Tomlinsonom nem lenne valami ördögimádó lakásában, pizsamában egy péntek este.
- Ne beszélj róla így, már figyelmeztettelek – szűröm ki a fogaim között. Lesüti a szemét és felvihog. Feje hátra esik a nevetéstől, én pedig küzdök az ösztönömmel, hogy megüssem felcicomázott arcát. – És még egy dolog… ez nem csak az ő lakása. Ez a mi lakásunk – felelem, mire azonnal abbahagyja a nevetést.

18 megjegyzés:

  1. jujujujjj...az utolso mondat a kedvenc, jot nevettem rajta...kivancsi leszek a tovabbi reakciora..:D az egesz resz alatt halalra idegeskedtem magam fu nagyon izgultam...nem szeretem h Harry direkt vag Lou fejehez olyanokat amirol tudja h faj neki bar reszben enis ilyen vagyok, azthiszem ezert utalom erte...viszont olyan aranyosak voltak amikor a koleszrol beszeltek...nem lennek Lou helyeben, rohadtul idegesit aza no..de kicsit felek is tole...annyira orultem h van resz ez igy most betegseg mele kelett, felviditott <3 neked pedig kitartas nemsokara vege van es tulvagy rajta...koszonjuk a forditast ismet nagyon jo volt :) <3
    puszi: Dóri :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt elhiszem, én is röhögve fordítottam le azt a mondatot :D Jaaaj, emlékeim szerint eléggé ki lesz akadva :D Én se szeretem, csak ezt utálom benne, és szerintem én is tudok ilyen lenni, szóval mindkettőtöket megértelek. Ó, örülök, hogy legalább ennyivel felvidítottalak, gyógyulgass! :) ♥ Köszönöm szépen, alig várom már a végét, pedig ennél csak rosszabb lesz... Nagyon szívesen, örülök, hogy tetszett :)
      xoxo

      Törlés
  2. Awww.. annyira vártam ezt a részt.. látom hiába..Annyira izgultam az egész rész alatt.. ennek a ribancnak mindig ott kell lenni Lou körül?? ><

    Hozd hamar a kövi részt :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lesz olyan sokat és sokáig képben, nyugi :D De el hiszem, hogy idegesít, én is így voltam, mikor először olvastam :D

      Jövőhéten érkezik :) Xx

      Törlés
  3. Úristeen, itt abbahagyni*---* Annyira imádom Harry-t, teljesen megváltozott(legalábbis én így látom), és jó lenne, ha Louis anyja végre örülne annak, hogy Louis boldog!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a fránya függővég... Én is így látom, Lou jó hatással van/volt rá :) Pontosan, de erre még várhatunk egy ideig...
      Xx

      Törlés
    2. Nehéz lesz várni:/:D De megéri:3

      Törlés
  4. Hát ez a rész...fantasztikus volt! Nm ök lennének,ha ne vesznénel össze vlmi kicsinységen,de ígyis-úgyis kibékülnek,örömünkre!! Ez az utolso mondat meg,elég gönci volt,de igy szeretünk! :) Alig vártam már a kövi részt!!,és érdemes volt várni! És mi azon a baj ha Lou megváltozott!? Mindenkinek kell a változás...és jol tette hogy ilyen awhh*-* Louis lett belöle<3 mert valljuk be az elején esetlen,szerény,és sznob volt...most viszont magabiztis[báramikor:D],kicsit harsányabb,és szupersexy·lehet·!!! Imádom ezt a blogot^_^ ahogy az írásod is,és ezt mindig le irtam és le is fogom!!!#ithink,imdone!!:3
    Végére pedig várom a kövi részt,azthiszem mindent leirtam,bár akkor fog még eszembe jutni vlmi,mikor már elküldtem a kommentet,mindig igy vagyok:(
    U.i: köszi,hogy fordítod!! Hálás vagyok érte! És ebbol a fejezetbol/evadbol még hány rész van!? És ugye folytatod is!?
    U.i²: köszi,hogy a suli,vizsga...stb mellett még forditani is tudsz!! #thanks
    Viki T. Rajongód

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett :) Pontosan, kisebb-nagyobb szünetekkel, de mindig kibékülnek szerencsére :) Egyetértek, hidd el, nem rajtam múlt :D Örülök, hogy így látod :) Így van, hála az égnek, hogy Lou megváltozott, sokkal jobb irányba tart, mint az elején, az anyja meg hülye, ha ezt nem látja. Na, mindegy, majd egyszer rájön. Örülök, hogy ennyire tetszik, és köszönöm szépen, igyekszem a legjobban lefordítani :)
      Jövőhéten hozom. Én is voltam már így, írd le akkor a következőhöz :D
      U.i.: Nagyon szívesen :) Itt még 4 rész lesz, utána jön a második évad, amit természetesen szintén le fogok fordítani. De mindent elmondok majd időben még egyszer :)
      U.i.2: Igyekszem, bár ezzel az évaddal már végeztem, úgyhogy így egy kicsivel könnyebb. Szívesen :)
      xoxo

      Törlés
    2. Hát,már naggyon várom! Imádlak
      Viki T. Rajongód

      Törlés
    3. A későbbiekben sem lesz hiány izgalmakban, szóval lesz is mit várni ;) Én is! :) Xx

      Törlés
  5. Már kíváncsi voltam mikor fog felbukkanni a "kedves" anyuka. :D Imádtam ahogy Louis vissza vág neki nagyon megérdemelte. Szegény fiúk még alig költöztek be a lakásba állandóan van valami, de legalább nem unatkoznak. :) Natalie tök rendes volt hogy szólt Louisnak, egyre szimpibb a csaj. Harry munkájára meg már álati kíváncsi vagyok már minden féle eszembe jutott! :D El sem hiszem már csak 4 fejezet! Már előre félek a végétől ha egy fejezetnél ilyen függővé van mi lehet az első évadnál? Előre is kitartást a jövő hetedhez!:) Puszi Lia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, megérkezett, és máris megint áll a bál Harryéknél, mert miért ne. Náluk mindig van valami :'D Lousi pedig jól kezelte a helyzetet, így van. Natalie-val kapcsolatban is egyetértek, ekkor már én is jobban kedveltem, mint az elején :D Hamarosan az is kiderül, ne aggódj :D Jaj, ne is mondd, gyorsan elrepült ez az évad... Azt kell, hogy mondjam, az első évad vége még nem is olyan vészes a második évad első pár fejezetének végéhez képest. Köszönöm szépen :) Xx

      Törlés
  6. Hali<3
    Jujj... most olvastam épp egy másik fanfic-et és ott az anya totál megértő volt, itt pedig a fordítottja.. wow. De bizony lehet ilyen is egy anya. Valami szinten védi is, de ez már más:D
    Annyira imádom a történetet.:') És, ahogyan fordítassz:) Nem bánnám, ha minden nap lenne új rész, de ez tudom lehetetlen, de milyen jó is volna *-*
    Puszi<3
    Brigi.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Hát igen, sajnos nem mindenki kezeli jól az ilyen helyzeteket, és persze, valahogy védi is, csak éppen ez akkor sem a jó megoldás...
      Örülök, hogy tetszik és köszönöm szépen :) Én is szívesen hoznám sűrűbben a részeket, de suliidőben (főleg így érettségi előtt) nem lehet. Majd szünetben :)
      xoxo

      Törlés
  7. Hello! :)
    Én is eléggé kíváncsi vagyok Harry többi 'titkára'. Várom már, hogy megtudjuk!
    Na és Louis anyja. Kimondhatatlan, hogy mennyire ellenszenves nekem az a nő. Rühellem :) De gondolom nem csak én... xD
    Kíváncsi vagyok, mi lesz ebből a veszekedésből...
    Neked meg kitartást a suliban, már csak 3 hónap (nagyjából)! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Még várni kell egy kicsit, de minden kiderül idejében ;)
      Hát igen, nem vagy egyedül, én is utálom őt, nem hinném, hogy olyan sokan szeretik őt :D
      Ez kiderül a következőből :)
      Köszönöm szépen, alig várom már, hogy vége legyen :D Xx

      Törlés